ostrzeżenie - Agnieszka Chomańska

Data: 2011-05-31 17:09:12
Autor: Wojtek
ostrzeżenie - Agnieszka Chomańska
Witam. Informuję że w wyniku nacisku firmy windykacyjnej Pani Agnieszka Chomańska przedstawicielka firmy INDIVIDUAL DIVER w dniu 27 maja 2011r. zwróciła pieniądze wpłacone za zakupiony u niej, ale nigdy nie dostarczony towar. Jednocześnie chciałbym podziękować wszystkim którzy wspierali mnie w walce o odzyskanie wpłaconej kwoty, a tych którzy z moich postów lub mojego działania są niezadowoleni zapraszam do złożenia pozwu przeciwko mojej osobie .Pozdrawiam  Wojciech Kuźnik. Mój tel. 0501459117

Data: 2011-05-31 17:46:31
Autor: Marcin Piekarski
W dniu 2011-05-31 17:09, Wojtek pisze:
Witam. Informuję że w wyniku nacisku firmy windykacyjnej Pani Agnieszka
Chomańska przedstawicielka firmy INDIVIDUAL DIVER w dniu 27 maja 2011r.
zwróciła pieniądze [...]

W dniu 2011-05-24 09:45, Wojtek pisze:[...]  W efekcie przeciw
> INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska jest prowadzone postepowanie  o
> przestępstwo okreslone  w art 286& 1 kk. prowadzone przez KPP w Sokółce.

I jak się ma postępowanie teraz ? Wycofałeś wniosek ?

Data: 2011-06-01 17:46:27
Autor:
[...]

Rozumiem. Sprawdź, czy forsa, którą zwróciła nie jest sfałszowana.
To podstawa w kontaktach z takimi oszustami.

Sjurek Irecki

--

ostrzeżenie - Agnieszka Chomańska