ostrzeżenie Getinowe - lokaty

Data: 2009-06-22 15:07:39
Autor: zlotowinfo
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana
2. warto patrzeć jak zawsze na kwoty: http://zlokaty.prv.pl
obserwujemy kolumnę odsetki na czysto
jeżeli minimalna - nie wpłacać 1000zł tylko 1004zł
kolejne: 1065, 1126, 1187, 1248

czasami wolę z rezerwą 2 czy 3 złote niż się zdzwić bo inaczej mogą zaokrąglić

Data: 2009-06-22 15:34:08
Autor: Paweł Muszyński
zlotowinfo pisze:
1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana
2. warto patrzeć jak zawsze na kwoty: http://zlokaty.prv.pl

Tu kiedyś pytałem o naliczenie podatku - i wyszło, że Twoja strona źle liczy - powinna naliczać podatek gdy odsteki >2,49, a nie tak jak u Ciebie 2,63

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-06-22 15:57:11
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:h1o18h$f8s$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo pisze:
[...]

w tym samym wątku potwierdziłem to
błąd był wówczas skorygowany

Data: 2009-06-22 16:53:47
Autor: Paweł Muszyński
zlotowinfo pisze:
[...]

Faktycznie, już jest OK.

Data: 2009-06-22 16:05:26
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1inews.gazeta.pl

1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie
wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana

Prowizję? za co?

2. warto patrzeć jak zawsze na kwoty: http://zlokaty.prv.pl
obserwujemy kolumnę odsetki na czysto
jeżeli minimalna - nie wpłacać 1000zł tylko 1004zł
kolejne: 1065, 1126, 1187, 1248

Piszemy o tej lokacie jednodniowej, która ma max 14k aby nie wchodzić w
belę?

Data: 2009-06-22 18:57:59
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h1o21l$smj$1news.interia.pl...
[...]

oczywiście, że mówimy o tej samej
tutaj chodzi tylko groszaki z zaokrągleń ;p
ale to jednak codzienne grosze

Data: 2009-06-22 16:10:12
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1inews.gazeta.pl

[ciach]

To może ja sobie pozwolę zrobić lekki OT. Mianowicie czy ktoś może mi
powiedzieć jak to w końcu jest tą 1 - dniową lokatą getinu. Z opisu na
stronie banku wynika, że jeżeli wydajemy dyspozycję aby lokata przedłużała
się automatycznie wraz z odsetkami to i tak nie wchodzimy w belę. Ktoś zatem
może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
lokatę?

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-22 16:53:44
Autor: Krzysztof

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h1o3l2$uh0$1news.interia.pl...
[...]

Ograniczenie jest z gory, belke zaplacilbys dopiero przy ok 15tys. Bank tak to ustawil, ze nawet jakby taka lokata funkcjonowala przez rok z kapitalizacja to i tak jeszcze nie bedzie podatku. Zakladaja, pewnie, ze i tak ulubiency z sejmu od nastepnego roku cos zmienia, nie martwia sie na razie na zapas. Trzeba pamietac, ze masa ludzi nie ma pojecia o tych zaokragleniach do 2.49, a produkt musi byc zrobiony tez dla 'przyglupow', bo jak bank pisze w opisie , ze lokata jest bez podatku 7.4%- to musza ograniczyc to jakos od gory.

Data: 2009-06-22 17:13:40
Autor: perian
In <news:h1o3l2$uh0$1news.interia.pl>, Valdi.Pavlack wrote:

Ktoś zatem
może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
lokatę?

Wybierz sobie:
1. kaprys banku
2. bezbelkowość "gwarantowana" przez rok i trochę czyli spory margines
3. ograniczenie kombinowania z "maksymalną" bezbelkową kwotą lokaty --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-06-22 17:24:44
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"perian" news:ndjnk2w58d3r$.dlgperian.pl

Wybierz sobie:
1. kaprys banku
2. bezbelkowość "gwarantowana" przez rok i trochę czyli spory margines
3. ograniczenie kombinowania z "maksymalną" bezbelkową kwotą lokaty

Można wybrać trzy odpowiedzi jednocześnie? ;)

Data: 2009-06-22 20:17:07
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"perian" news:k95q3a66dun1.dlgperian.pl

> Można wybrać trzy odpowiedzi jednocześnie? ;)

Nie ;P

Zraniłeś mnie... :(

Data: 2009-06-22 16:17:37
Autor: Krzysztof

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h1nvm6$903$1inews.gazeta.pl...
1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana

W tabeli oplat, drugi i kolejny przelew elektroniczny z rachunku TOP na rach w Getinie jest darmowy. Tworzenie lokat jest przelewem wewnetrznym, takze zadnych oplat nie ma. Naprzod musza miec oplate w tabeli, bo jak by pobrali to reklamacja. Czesto panie na dezinfoliniach bankowych sa niedoinformowane, trzeba czytac tabele oplat i prowizji.
Co sie tyczy lokaty 1-dzien to trzeba cyrklowac, zeby odsetki mialy na 3-miejscu po przecinku np 5, tzn 2.365PLN wowczas system zaokragla nam do 2.37PLN. (oraz ustawic sobie lokate odnawialna bez odsetek ,a lokate wlasnie zakladac z TOP, bo odsetki beda nam splywaly automatycznie na rach. z ktorego zalozylismy lokate) Mam taka nadzieje, ze system zaokraglania dla tej lokaty bedzie jak dla innych lokat w Getinie. W innych bankach trzeba uwazac, bo np. BZWBK, ING stosuja odrzucanie 3-miejsca po przecinku.

Data: 2009-06-22 17:27:44
Autor: waldek

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1o3q2$2juj$1news2.ipartners.pl...

[...]

Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto. W trakcie 3 dni kapitalizacja się nie zmieniła i ciągle wynosiła 2,30 zł, więc nawet po kilku miesiącach przy dodawaniu kapitalizacji nie grozi belkowe. Poza tym widać będzie dokładnie gdy kapitalizacja zbliży się do 2,49. Nie widzę w czym jest problem, bo zerwać można w kazdej chwili i za parę minut założyć od nowa.

Pozdr
Waldek

Data: 2009-06-22 19:18:54
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "waldek" <jpostrow.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1o7th$4hr$1news.onet.pl...

[...]

128 dzień drugiego roku, o ile taki procent się utrzyma

Data: 2009-06-23 17:27:20
Autor: Arek
waldek napisał(a) w wiadomości: ...

Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można
lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto.

Ja już sobie wyobrażam wyciąg z konta, co dzień min. jedna pozycja :)

[...]

A kary za "wcześniejsze" zerwanie nie bedzie? Getin podobno w niektórych
lokatach nie poprzestawał na utracie odsetek (?).
Tylko co to jest "przed terminem" w przypadku lokaty 1-dniowej? Chyba
zawsze jest "przed terminem"?

Arek

Data: 2009-06-23 17:58:55
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:h1qs7u$27v$1news.onet.pl...
[...]

ktoś wspominał, że takich chaczyków nie ma poprzez neta

Data: 2009-06-22 19:06:50
Autor: zlotowinfo
[...]

faktycznie, inna powiedziała że mogę sobie ile razy chcę przez internet z TOP robić lokat i nie będzie żadnych prowizji

Data: 2009-06-22 19:05:19
Autor: zlotowinfo
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
no ku... przestańcie zakładać te lokaty jednodniowe bo system pada

infolinka: po 19:30...

Data: 2009-06-23 11:30:20
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h1nvm6$903$1inews.gazeta.pl...
[...]

getin znów zaliczył pad

Data: 2009-06-23 19:12:22
Autor: Bogdan
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
Policzyłem jak Getin 6%  jak wypada w stosunku
do Eurobank 6,06%.
Wychodzi że:
7 dniowa z kapitalizacją w Eurobank przyniesie nieznacznie
więcej w ciągu roku od Getin 6% 1 dniowa z kapitalizacją.

Jednakże biorąc pod uwagę dywersyfikację to już tutaj zaczyna
to być sensowne Getin + Eurobank.

Data: 2009-06-25 00:26:21
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1r300$lh8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

    Tylko, że 7 dniowa lokata w eurobanku jest oprocentowana 6% rocznie, a nie 6,06%.

Natomiast co do porównania, to powiedzmy, że wygląda to tak:

aby zarobić 1 grosz dziennie w:

a) eurobanku potrzebujeny 60,24 zł wkładu (6,06%)
b) getinie potrzebujemy 60,84 zł wkładu (6,00%).

Pomijam tu zjawisko zaokrąglania połówek groszy.

Data: 2009-06-26 19:43:24
Autor: zlotowinfo
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
to już chyba nowa tradycja, getin znowu leży

Data: 2009-06-26 19:55:23
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"zlotowinfo" news:h231a8$c2u$1inews.gazeta.pl

to już chyba nowa tradycja, getin znowu leży

Potwierdzam. Zakładałem jedną lokatę około godziny 18:30. Do teraz kwota
przeznaczona na lokatę wisi w blokadach...

PS.
Powstaje teraz pytanie, czy Getin kładzie przysłowiową lagę na swoją
działalność i działanie systemu w każdy piątek po godzinie 18 i stan te trwa
aż do poniedziałku...?

Data: 2009-06-26 19:56:35
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"zlotowinfo" news:h231a8$c2u$1inews.gazeta.pl

to już chyba nowa tradycja, getin znowu leży

Teraz zauważyłem na stronie:

"Komunikat

Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym  od godz. 19.00 do 23.30 z
uwagi na aktualizację oprogramowania bankowość internetowa GB24
zabezpieczona kartą TAN oraz usługa SMS Serwis będą niedostępne.

Przepraszamy za utrudnienia
GETIN Bank SA"

Więc może to jest tym podyktowane... Nie ukrywam jednak, że jak jutro nie
będę miał założonej lokaty to lekko się wkur... :)

Data: 2009-06-26 19:58:48
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"Valdi.Pavlack" news:h2312o$lvr$1news.interia.pl

"Komunikat..."

Pozwolę sobie jeszcze na stwierdzenie, że ten komunikat chyba niewiele ma
wspólnego z rzeczywistością... O dziwo na konto można się legalnie
zalogować, ale... środki na lokatę ciągle wiszą w blokadach...

ostrzeżenie Getinowe - lokaty