ostrzeżenie Getinowe - lokaty

Data: 2009-06-22 16:17:37
Autor: Krzysztof
ostrzeżenie Getinowe - lokaty

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h1nvm6$903$1inews.gazeta.pl...
1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana

W tabeli oplat, drugi i kolejny przelew elektroniczny z rachunku TOP na rach w Getinie jest darmowy. Tworzenie lokat jest przelewem wewnetrznym, takze zadnych oplat nie ma. Naprzod musza miec oplate w tabeli, bo jak by pobrali to reklamacja. Czesto panie na dezinfoliniach bankowych sa niedoinformowane, trzeba czytac tabele oplat i prowizji.
Co sie tyczy lokaty 1-dzien to trzeba cyrklowac, zeby odsetki mialy na 3-miejscu po przecinku np 5, tzn 2.365PLN wowczas system zaokragla nam do 2.37PLN. (oraz ustawic sobie lokate odnawialna bez odsetek ,a lokate wlasnie zakladac z TOP, bo odsetki beda nam splywaly automatycznie na rach. z ktorego zalozylismy lokate) Mam taka nadzieje, ze system zaokraglania dla tej lokaty bedzie jak dla innych lokat w Getinie. W innych bankach trzeba uwazac, bo np. BZWBK, ING stosuja odrzucanie 3-miejsca po przecinku.

Data: 2009-06-22 17:27:44
Autor: waldek

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1o3q2$2juj$1news2.ipartners.pl...

[...]

Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto. W trakcie 3 dni kapitalizacja się nie zmieniła i ciągle wynosiła 2,30 zł, więc nawet po kilku miesiącach przy dodawaniu kapitalizacji nie grozi belkowe. Poza tym widać będzie dokładnie gdy kapitalizacja zbliży się do 2,49. Nie widzę w czym jest problem, bo zerwać można w kazdej chwili i za parę minut założyć od nowa.

Pozdr
Waldek

Data: 2009-06-22 19:18:54
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "waldek" <jpostrow.usun@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1o7th$4hr$1news.onet.pl...

[...]

128 dzień drugiego roku, o ile taki procent się utrzyma

Data: 2009-06-23 17:27:20
Autor: Arek
waldek napisał(a) w wiadomości: ...

Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można
lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto.

Ja już sobie wyobrażam wyciąg z konta, co dzień min. jedna pozycja :)

[...]

A kary za "wcześniejsze" zerwanie nie bedzie? Getin podobno w niektórych
lokatach nie poprzestawał na utracie odsetek (?).
Tylko co to jest "przed terminem" w przypadku lokaty 1-dniowej? Chyba
zawsze jest "przed terminem"?

Arek

Data: 2009-06-23 17:58:55
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:h1qs7u$27v$1news.onet.pl...
[...]

ktoś wspominał, że takich chaczyków nie ma poprzez neta

Data: 2009-06-22 19:06:50
Autor: zlotowinfo
[...]

faktycznie, inna powiedziała że mogę sobie ile razy chcę przez internet z TOP robić lokat i nie będzie żadnych prowizji

ostrzeżenie Getinowe - lokaty