ostrzeżenie Getinowe - lokaty

Data: 2009-06-22 16:10:12
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1inews.gazeta.pl

[ciach]

To może ja sobie pozwolę zrobić lekki OT. Mianowicie czy ktoś może mi
powiedzieć jak to w końcu jest tą 1 - dniową lokatą getinu. Z opisu na
stronie banku wynika, że jeżeli wydajemy dyspozycję aby lokata przedłużała
się automatycznie wraz z odsetkami to i tak nie wchodzimy w belę. Ktoś zatem
może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
lokatę?

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-22 16:53:44
Autor: Krzysztof

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h1o3l2$uh0$1news.interia.pl...
[...]

Ograniczenie jest z gory, belke zaplacilbys dopiero przy ok 15tys. Bank tak to ustawil, ze nawet jakby taka lokata funkcjonowala przez rok z kapitalizacja to i tak jeszcze nie bedzie podatku. Zakladaja, pewnie, ze i tak ulubiency z sejmu od nastepnego roku cos zmienia, nie martwia sie na razie na zapas. Trzeba pamietac, ze masa ludzi nie ma pojecia o tych zaokragleniach do 2.49, a produkt musi byc zrobiony tez dla 'przyglupow', bo jak bank pisze w opisie , ze lokata jest bez podatku 7.4%- to musza ograniczyc to jakos od gory.

Data: 2009-06-22 17:13:40
Autor: perian
In <news:h1o3l2$uh0$1news.interia.pl>, Valdi.Pavlack wrote:

Ktoś zatem
może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
lokatę?

Wybierz sobie:
1. kaprys banku
2. bezbelkowość "gwarantowana" przez rok i trochę czyli spory margines
3. ograniczenie kombinowania z "maksymalną" bezbelkową kwotą lokaty --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-06-22 17:24:44
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"perian" news:ndjnk2w58d3r$.dlgperian.pl

Wybierz sobie:
1. kaprys banku
2. bezbelkowość "gwarantowana" przez rok i trochę czyli spory margines
3. ograniczenie kombinowania z "maksymalną" bezbelkową kwotą lokaty

Można wybrać trzy odpowiedzi jednocześnie? ;)

Data: 2009-06-22 20:17:07
Autor: Valdi.Pavlack
ostrzeżenie Getinowe - lokaty
"perian" news:k95q3a66dun1.dlgperian.pl

> Można wybrać trzy odpowiedzi jednocześnie? ;)

Nie ;P

Zraniłeś mnie... :(

ostrzeżenie Getinowe - lokaty