ostrzeżenie - INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska

Data: 2011-05-24 09:45:40
Autor: Wojtek
ostrzeżenie - INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska
Witam ponownie na forum. Tym razem chciałbym ostrzec kolegów przed nieuczciwym postępowaniem sklepu internetowego INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska.  Po poprzednim poscie skontaktowały  się ze, mną zarówno właścicielka firmy Pani Agnieszka Chomańska jak i osoba która przez Panią została oszukana. Pani Agnieszka po raz kolejny obiecała zwrot pieniędzy właconych ponad miesiąc temu na jej konto oznaczając ostateczny termin zwrotu na 20 maja. Oczywiscie pieniądze nie nadeszły. Kolega, który się do mnie odezwał w zeszłym roku w podobny sposób zakupił towar w tej firmie, i mimo że wpłacił pieniądze, to do dnia dzisiejszego nie została przesyłka dostarczona.  W efekcie przeciw INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska jest prowadzone postepowanie  o przestępstwo okreslone  w art 286 & 1 kk. prowadzone przez KPP w Sokółce.Ze swojej strony kieruję sprawe do prokuratury>
 adres sklepu http://www.indidiver.com/
Oczywiście jestem w pełni świadom słów które piszę i jeżeli ktoś z przestwacieli INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska za te słowa bedzie mnie chciał pozwać do sądu to bedę czuł się zaszczycony.

--

ostrzeżenie - INDIVIDUAL DIVER Agnieszka Chomańska