ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.

Data: 2016-06-20 10:30:31
Autor: Shrek
ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
On 20.06.2016 10:07, J.F. wrote:

A nawet dwa ostrzezenia:

http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/mi%c5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odczytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

tracil ten motor czy nie ?

Wydaje mi się, że raczej niekoniecznie. Nawet jakby nie trącił, to i tak było pozamiatane. Poszedł dym z kół, to znaczy że były zablokowane - raczej pewna gleba tak czy inaczej.

zabic chcial, czy tylko jakas chwila glupawki ?

Brzytwa Ockhama mówi, że po prostu nieogar. Co ustali sąd w ramach spowodowania kolizji, to nie wiemy, choć imho ewidentnie zajechanie drogi nastąpiło. Natomiast bezsprzeczne jest, że świadomie spierdolił z miejsca wypadku (świadomie, bo jednak chwilę po hamował, tylko się rozmyślił) i za to należy się solidny wyrok, abstrahując od tego, kto był winny samej kolizji.

Shrek

Data: 2016-06-20 10:39:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-20 o 10:30, Shrek pisze:
[...]

Strzelałbym, że skoda zmieniała pas, wówczas moto wystrzeliło do wyprzedzania ze swoim rykiem, co przestraszyło skodziarza, bo nie był pewien, czy nie wjeżdża właśnie na pas, gdzie jedzie moto.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-20 01:55:58
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:39:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]

Strzelałbym, że skoda zmieniała pas, wówczas moto wystrzeliło do wyprzedzania ze swoim rykiem, co przestraszyło skodziarza, bo nie był pewien, czy nie wjeżdża właśnie na pas, gdzie jedzie moto.

To co chciał czy zamierzał skodziarz nie wymyslimy. Natomiast IMHO on jest kryty właśnie tym co napisałeś. Nawet z "ucieczki z miejsca wypadku" sie może wytłumaczyć tym że nie widział motocyklisty bo albo był za słupkiem albo juz leżał.

Nawet jak miał zły zamiar to wykonał ten manewr na tyle delikatnie że tylko dobra/zła wola sędziego może zdecydować co się z nim stanie.

Znając życie nie dowiemy się o wyniku :)

Data: 2016-06-20 13:43:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nk8a3u$83r$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Zawsze mozna dodac: uslyszalem klakson to wrocilem.
A teraz z filmu widze, ze to pewnie ten motocyklista trabil, zebym szybciej na prawy pas sp* :-)

J.

ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.