ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.

Data: 2016-06-20 01:50:55
Autor: sczygiel
ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:07:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
A nawet dwa ostrzezenia:

http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/mi%c5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odczytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

tracil ten motor czy nie ?

zabic chcial, czy tylko jakas chwila glupawki ?

Było niedawno wałkowane na wykopie.

Najpierw sie rzuciła tłuszcza z widłami na skodziarza. Między nimi były głosy że motocyklista debil i jest tylko i wyłącznie winny tej sytuacji.

Ja po obejrzeniu stwierdziłem że motocyklista sam jeden winny w 100% i powinien jeszcze dostać mandat i zaplacic za klepanie zderzaka skody.

Wersja jaką może przedstawic skodziarz:
"Jade se Panie i nagle w lusterku widze że jakiś motocyklista wyskakuje mi z prawej na zderzak, wyprzedzam gdzie moge i zaczynam zjeżdzać w prawo.
Ale kontroluje gdzie ten debil i go nie widze (jedzie za lewym słupkiem).
Mysle ze moze w martwym polu z prawej jest bo to debil i wyprzedza po prawej wiec wracam na swój pas.
I jade dalej i go nie widze za soba nigdzie.
A że sie wywalił to nie widziałem, patrzyłem przed siebie bo sie takie zamieszanie zrobiło."

Nie zaglądałem w tego wykopa od paru dni więc nie wiem czym sie skonczylo.

Ja temu lolkowi (bo pisał na wykopie) napisałem żeby z filmem szedł na posterunek. I nie życze mu źle ale wróci stamtąd z mandatem i jeszcze niebawem sie zniżki OC pozbędzie....

Data: 2016-06-20 11:15:51
Autor: Shrek
On 20.06.2016 10:50, sczygiel@gmail.com wrote:

[...]

A dowodem na to jest, że dałem po heblach po zdarzeniu, ale się rozmyśliłem, bo panie takie zamieszanie było, że nie przyszło mi do głowy spojrzeć w lusteka żeby się zorientować co i jak - pojechałem dalej, co się będę zastanawiał za wiele - nic dobrego z tego nie ma;P

Jak go namierzą to IMHO z pewnościa beknie za ucieczkę. A kierownik moto prawdopodobnie dostanie punkty i pewnie jakiś mandat. Zniżki OC pewnie mu zostaną, bo prawdopodobnie jego wina a i "poszkodowanego" raczej nie dotknął - jak dotknął to już się uciekający nie wytłumaczy.

Shrek

Data: 2016-06-20 03:07:26
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 11:15:52 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

A dowodem na to jest, że dałem po heblach po zdarzeniu, ale się rozmyśliłem, bo panie takie zamieszanie było, że nie przyszło mi do głowy spojrzeć w lusteka żeby się zorientować co i jak - pojechałem dalej, co się będę zastanawiał za wiele - nic dobrego z tego nie ma;P

No nacisłem hamulec bo myślałem że mnie wyprzedzać będzie ale nie widziałem go od tego czasu :)

[...]

IMHO nie ma sensu analizować akurat tego przypadku.
Motocyklista mocno sie przysłużył rezultatowi. Gdyby nie jechał jak gupi to filmik skończył by się nudno i tylko bysmy mogli skwitować to stwierdzeniem że kolejny dawca jedzie niechlujnie. I tyle by było. Ale jednak się przysłużył i "ma co chciał".

Data: 2016-06-20 12:12:25
Autor: Shrek
On 20.06.2016 12:07, sczygiel@gmail.com wrote:

[...]

Jasne - zamieszanie się zrobiło... bo był moto i go nie ma, patrzyłem w lusterka i go nie widziałem, na końcu depnałem w hamulec, ale... w sumie co to mnie obchodzi i pojechałem dalej. Bujać to my a nie nas:P

[...]

Ale tu nikt go nie broni chyba. Tylko nie ma co też bronić kierowcy, co spierdolił z miejsca zdarzenia.

Shrek

Data: 2016-06-20 03:38:03
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 12:12:26 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]

Ale tu nikt go nie broni chyba. Tylko nie ma co też bronić kierowcy, co spierdolił z miejsca zdarzenia.

Ja go nie bronie. Tylko piszę jak by sie wykręcać mógł i imho spore szanse na wykręcenie się by miał. Ale w sumie jak zwykle, chętnie bym taką publiczną dramę obejrzał. Tyle że pewnie tak jak w przypadku rowerowca z łodzi skończy sie bez konkluzji...

Data: 2016-06-20 13:06:15
Autor: Shrek
On 20.06.2016 12:38, sczygiel@gmail.com wrote:

[...]

Myślę, że go namierzą i za swoje też dostanie. Sprawa już wisi na wielu ogólnopolskich portalach, więc jest duża szansa, że policjanci wrzucą parę cyferek na bęben i wśród wyników nie będzie zbyt dużo skodillaców, pasujących do filmu. Ale mimo, że IMHO konkluzja jakaś tam będzie, to my jej prawdopodobnie nie poznamy.

Shrek.

Data: 2016-06-20 15:43:20
Autor: robot
W dniu 2016-06-20 o 11:15, Shrek pisze:
[...]

Lecę se spokojnie moim spodkiem latającym, aż tu panie...

No musiałem dopisać.

Data: 2016-06-20 15:46:19
Autor: Shrek
On 20.06.2016 15:43, robot wrote:

[...]

Poza tym musiał spierdalać, bo radziecki traktor na polu już odwracał wieżyczkę z miotaczem antymaterii w jego stronę;)

Shrek

Data: 2016-06-20 13:48:24
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości
[...]

No, manewry skody byly cokolwiek dziwne, a to bezsporne, bo ladnie nagrane.

Moral w kazdym badz razie jeden - trzymac odstep za motocyklista, bo kombinezon dobrze hamuje ...

J.

ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.