osuszenie ściany mikrofalami?

Data: 2014-01-05 19:12:11
Autor: saskatchewan
osuszenie ściany mikrofalami?

Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł: magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować wilgoć w murze, czy nie?

Łoooooł !!!

Data: 2014-01-05 20:37:35
Autor: Frez
W dniu 2014-01-05 19:12, saskatchewan pisze:

Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien
zagotować wilgoć w murze, czy nie?

Łoooooł !!!
No,że co? Włączę zdalnie i zaczekam w pokoju obok:)

Data: 2014-01-06 09:54:30
Autor: saskatchewan
[...]

Nie no kozacki pomysł.
Tylko mam prośbę .
Nagrywaj to koniecznie !
Jeżeli się da cokolwiek nagrać.

Data: 2014-01-06 12:30:33
Autor: zil0g
osuszenie sciany mikrofalami ?
Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany
komercyjnie.

http://www.markom.biz.pl/mmg12s5ihn.html

Data: 2014-01-06 15:59:11
Autor: saskatchewan
osuszenie sciany mikrofalami ?

Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany
komercyjnie.

http://www.markom.biz.pl/mmg12s5ihn.html

Dales mu natchnienie .
Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

Data: 2014-01-06 08:34:01
Autor: kogutek444
osuszenie sciany mikrofalami ?
W dniu poniedziaek, 6 stycznia 2014 15:59:11 UTC+1 uytkownik saskatchewan napisa:
> Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany

> komercyjnie.

Dales mu natchnienie .

Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

A skd wiesz? Moe jak producent chce uy nowego generatora. W sklepach s.

Data: 2014-01-06 19:36:29
Autor: saskatchewan
osuszenie sciany mikrofalami ?

Dales mu natchnienie .

Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

A skd wiesz? Moe jak producent chce uy nowego generatora. W sklepach s.

Wiem poniewa przeczytaem jego pierwszy post.

Data: 2014-01-06 21:10:24
Autor: Frez
W dniu 2014-01-06 17:34, kogutek444@gmail.com pisze:

A skd wiesz? Moe jak producent chce uy nowego generatora. W sklepach s.
A co za rznica- stary a nowy? Poza cen oczywicie?

Data: 2014-01-07 18:50:12
Autor: Jacek
W dniu 2014-01-06 15:59, saskatchewan pisze:

Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.
Nawet ma ten generator podobne parametry do mikrofalówki więc nie widzę problemu.
Teraz wszystko musi być specjalne: inny płyn do mycia naczyń, a inny do podłogi, nawet atrament za chwilę dla leworęcznych będzie w sklepach.
A tymczasem prawa fizyki są niezmienne, obojętne, czy magnetron będzie z mikrofalówki, czy "specjalny". Jedynie ważny będzie kawałek falowodu do ukierunkowania mikrofal.
Jacek

Data: 2014-01-07 11:44:41
Autor: Kris
osuszenie sciany mikrofalami ?
W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 18:50:12 UTC+1 uytkownik Jacek napisa:

Teraz wszystko musi by specjalne:
dobre spostrzeenie: zwyky silikon teraz pod kilkunastoma nazwami jes/: " do luster" "do szka" itp;)

Data: 2014-01-08 13:28:46
Autor: 666
osuszenie sciany mikrofalami ?
A nie wiesz biedaku, jaka jest pomidzy nimi "drobna" rnica?

-- -- -
zwyky silikon teraz pod kilkunastoma nazwami jes/: " do luster" "do szka" itp

Data: 2014-01-07 12:49:45
Autor: kogutek444
osuszenie sciany mikrofalami ?
W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 18:50:12 UTC+1 uytkownik Jacek napisa:
W dniu 2014-01-06 15:59, saskatchewan pisze:

> Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

Nawet ma ten generator podobne parametry do mikrofalwki wic nie widz problemu.

Teraz wszystko musi by specjalne: inny pyn do mycia naczy, a inny do podogi, nawet atrament za chwil dla leworcznych bdzie w sklepach.

A tymczasem prawa fizyki s niezmienne, obojtne, czy magnetron bdzie z mikrofalwki, czy "specjalny". Jedynie wany bdzie kawaek falowodu do ukierunkowania mikrofal.

Jacek

Kubki z uchem po drugiej stronie dla leworcznych ju s. Moe atrament i stalwki tez zrobi.

Data: 2014-01-07 19:53:42
Autor: zil0g
osuszenie sciany mikrofalami ?
*saskatchewan* wdusil[a] knefle:

Dales mu natchnienie .
Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

Kwestia odpowiedniego miejsca do testow:
http://bi.gazeta.pl/im/5/2974/z2974375Q,Sejm.jpg

Data: 2014-01-06 20:35:09
Autor: 666
osuszenie ściany mikrofalami?
Ale co ma wyniknąć z tego, że doprowadzisz do wrzenia cząsteczki wody w murze?
Może mur się rozsypie wcześniej niż później?
Lub stalowe zbrojenie uwolni się z otuliny betonu?

-- -- -
No, że co?

Data: 2014-01-06 21:11:23
Autor: Frez
W dniu 2014-01-06 20:35,  666 pisze:
Ale co ma wyniknąć z tego, że doprowadzisz do wrzenia cząsteczki wody w
murze?
Ich odparowanie
Może mur się rozsypie wcześniej niż później?
Lub stalowe zbrojenie uwolni się z otuliny betonu?
Niby dlaczego????

Data: 2014-01-07 08:42:13
Autor: 666
osuszenie ściany mikrofalami?
Włóż kawałek stalowego pręta zbrojeniowego do mikrofali, to się przekonasz ;-)

-- -- -
Niby dlaczego?

Data: 2014-01-07 12:24:51
Autor: Jeffrey
 666 wrote:
Włóż kawałek stalowego pręta zbrojeniowego do mikrofali, to się
przekonasz ;-)

-- -- -
Niby dlaczego?

no i co się stanie - pręt się nagrzeje i to nie za mocno,
jeśli myślisz o iskrach to powstają one na styku elementów przewodzących bo indukują się w nich ładunki o różnym potencjale

jeffrey

Data: 2014-01-07 18:36:35
Autor: Frez
W dniu 2014-01-07 08:42,  666 pisze:
Włóż kawałek stalowego pręta zbrojeniowego do mikrofali, to się
przekonasz ;-)
Teoretyzujesz.sprawdzałes?

osuszenie ściany mikrofalami?