oswiadczenie

Data: 2012-09-05 08:55:02
Autor: Marek
oswiadczenie
Witam serdecznie

W weekend przyjezdza do mnie Pan, ktory bedzie cial drewno opalowe.
Chcialbym dac mu do podpisania oswiadczenie, w ktorym stwierdzalby, ze wie co robi, umie poslugiwac sie pila i ewentualne krzywdy sobie wyrzadzone bierze na swoje barki.

Jak to sprytnie i elegancko ubrac w slowa?

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2012-09-05 08:55:48
Autor: Andrzej Lawa
oswiadczenie
W dniu 05.09.2012 08:55, Marek pisze:
[...]

Spisujesz umowę o dzieło.

Data: 2012-09-05 10:45:15
Autor: Andrzej Kłos
oswiadczenie
Andrzej Lawa pisze:
[...]

między Kowalskim a Nowakiem?

andy_nek

Data: 2012-09-05 10:46:46
Autor: Andrzej Lawa
oswiadczenie
W dniu 05.09.2012 10:45, Andrzej Kłos pisze:

Jak to sprytnie i elegancko ubrac w slowa?

Spisujesz umowę o dzieło.

między Kowalskim a Nowakiem?

Między stronami umowy.

Data: 2012-09-05 11:23:19
Autor: Marek
oswiadczenie
On 05.09.2012 10:46, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 05.09.2012 10:45, Andrzej Kłos pisze:

Jak to sprytnie i elegancko ubrac w slowa?

Spisujesz umowę o dzieło.

między Kowalskim a Nowakiem?

Między stronami umowy.

Rozumiem, ze w jednym punkcie nalezy wstawic klauzule, ze ewentualne uszczerbki na zdrowiu sa sprawa wykonawcy dziela?

Data: 2012-09-05 12:30:03
Autor: Andrzej Lawa
oswiadczenie
W dniu 05.09.2012 11:23, Marek pisze:
[...]

google-> umowa o dzieło wzór

I ciebie nie interesuje, jak sobie z dziełem poradzi wykonawca.

Równie dobrze możesz dopisać klauzulę, że nie odpowiadasz za zgwałcenie
kogoś przez wykonawcę, ani za zgwałcenie wykonawcy przez kogoś
przechodzącego obok. No i na dokładkę zaznacz w umowie wyraźnie, że
2+2=4. Ma to taki sam skutek i znaczenie.

Data: 2012-09-05 17:33:07
Autor: Marek
oswiadczenie
[...]

Dzieki za obrazowe wyjasnienie :)