"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w błoto 4 00 mln zł

Data: 2018-03-02 06:19:14
Autor: japanizer
"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w błoto 4 00 mln zł
Aby przykryć liczne wpadki BOR (rozbijane limuzyny, wypadek z prezydentem, premier w szpitalu itd.) po zast±pieniu kierownictwa ludĽmi z łapanki, pisiorstowo wymy¶liło, że rozwi±że BOR, a w miejsce powoła now± służbę.

Ta de facto zmiana nazwy będzie nas kosztować 400 mln zł:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ile-kosztowala-likwidacja-biura-ochrony-rzadu/f3qpcyk

  Aż 400 mln zł kosztuje likwidacja BOR. Bo rz±d musi spłacić ten zapis!

400 milionów tu, 15 milionów tam ... ojczyznę dojn± racz nam dać Panie!

Data: 2018-03-03 04:12:56
Autor: jacekbialy80
"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w błoto 4 00 mln zł
Wolałby¶, żeby trepy z jakiego¶ boru pilnowały polskiego prezydenta? Na pewno by¶ się ucieszył, gdyby mu znowu stara opona pękła - a jeszcze lepiej, jakby się potknęli w powietrzu o jak±¶ brzozę?
Gdy mieli¶cie swoich bolków, komorów tudziez innych WSIarzy, to i BOR takim leżał jak kufajka na cieciu.

JB

Data: 2018-03-03 05:07:37
Autor: japanizer
On Saturday, March 3, 2018 at 9:12:57 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Wolałby¶, żeby trepy z jakiego¶ boru pilnowały polskiego prezydenta?

No paczpan, jako¶ BOR wcze¶niej pilnował, i dopóki nie przyszły pisiory i nie powsadzały na kierownicze i dyrektorskie stanowiska sprzedawców z budek z kebabem, aptekarzy czy ministrantów - to jako¶ nie mieli¶my premiera w szpitalu "na tygodniowych rutynowych badaniach i kołnierzu na szyi", prezydenta w rozwalonej limuzynie na autostradzie, opon ze ¶mietnika itd.

Na pewno by¶ się ucieszył, gdyby mu znowu stara opona pękła - a jeszcze lepiej, jakby się potknęli w powietrzu o jak±¶ brzozę?

No, fantazje cię czasem ponosz±.

Gdy mieli¶cie swoich bolków, komorów tudziez innych WSIarzy, to i BOR takim leżał jak kufajka na cieciu.

I dlatego dopiero pisiory wysłały premier do szpitala i mało nie zabiły Dudy star± pęknięt± opon± i jazd± 180 km/h?

A co do bolków i wsiarzy - to zaufany kierowca Maciarewicza był kierowc± Jaruzelskiego i innych PZPRowskich notabli, nie dziwi cię to?

Data: 2018-03-03 05:14:37
Autor: jacekbialy80
"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w bło to 400 mln zł
    -- - No paczpan, jako¶ BOR wcze¶niej pilnował, -- -

Kufajka szyta dla ciecia, więc służyła cieciom.

JB

Data: 2018-03-03 05:17:14
Autor: jacekbialy80
"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w bło to 400 mln zł
   -- - A co do bolków i wsiarzy - to zaufany kierowca Maciarewicza był kierowc± Jaruzelskiego i innych PZPRowskich notabli, nie dziwi cię to?
-- --
Owszem dziwi. Uważam że Cejrowski ma rację - wszyscy won!

Data: 2018-03-03 06:06:15
Autor: japanizer
On Saturday, March 3, 2018 at 10:14:38 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - No paczpan, jako¶ BOR wcze¶niej pilnował, -- -

Kufajka szyta dla ciecia, więc służyła cieciom.

I teraz dojna zmiana za jedyne 400 mln zł zaczaruje nazwę BOR w SOP - i wszystko znowu będzie profesjonalnie. Obiecali, że już nie będ± starych opon do aut prezydenckich montować.

SprawdĽmy - były adres Biura Ochrony Rz±du:

ul. Podchor±żych 38
00-463 Warszawa

Adres nowej Służby Ochrony Państwa:

ul. Podchor±żych 38
00-463 Warszawa

No warto było wydawać 400 mln zł, taka zmiana!

Data: 2018-03-03 06:13:08
Autor: japanizer
On Saturday, March 3, 2018 at 11:06:16 PM UTC+9, japa...@japanizer.org wrote:
> [...]

ul. Podchor±żych 38
00-463 Warszawa

No warto było wydawać 400 mln zł, taka zmiana!

Jeszcze tu zaszły ogromne, dojne zmiany:

Biuro Ochrony Rz±du:

Szef nadinsp. Tomasz Miłkowski
Zastępca szefa insp. Robert Nowakowski

Służba Ochrony Państwa:

Komendant SOP gen. bryg. SOP dr Tomasz Miłkowski
Zastępca komendanta płk Krzysztof Król
płk Robert Nowakowski
płk Paweł Tymiński

Czyli ten sam skompromitowany szef został na stanowisku, i pisiorskim sposobem mnożenia stanowisk - dostał dwóch kolejnych zastępców. I dlatego trzeba było wydać 400 mln zł publicznych pieniędzy.

Data: 2018-03-03 15:03:22
Autor: jacekbialy80
"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w bło to 400 mln zł
Co ja na to poradzę? Mam i¶ć zastrzelić Macierewicza, czy lepiej Kaczyńskiego?

Data: 2018-03-04 07:47:21
Autor: stevep
W dniu 2018-03-04 o 00:03, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Co ja na to poradzę? Mam i¶ć zastrzelić Macierewicza, czy lepiej Kaczyńskiego?

Gdyby¶ nie był kapciowym prezia to już by¶ ogl±dał ten piękny, ale smogowy ¶wiat z za krat.

--
stevep

Data: 2018-03-03 18:52:00
Autor: stevep
W dniu 2018-03-03 o 14:17, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Z największym kretynem Cejrowskim na czele.

--
stevep

Data: 2018-03-04 15:28:20
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 13:12 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Eeee, przecież mog± wykorzystać "cichociemnych" od Macierewicza, albo  Ziobry,

--
stevep

Data: 2018-03-04 04:20:57
Autor: Bombardier D±s vel Karbonylek
"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w bło to 400 mln zł
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

400 milionów tu, 15 milionów tam ... ojczyznę dojn± racz nam dać Panie!

Troszku swojaków upchn± (jak każdy zreszt±).

http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3296  Czy na zmiany BOR się oburzać czy nie, niech se każdy sam odpowie.
Trza brać poprawkę na GWniane kwiki, bo oni w tym GWnie zawsze
ujadaj± jak przy żłobie kto inny niż swojak od nich.

"oszczędne państwo" właśnie wywaliło w błoto 4 00 mln zł