Data: 2011-10-13 16:03:58 | |
Autor: M1SLQ | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
czy to jakiś fake czy naprawdę mozna załóż 4, benzyna stanie się zbędna |
|
Data: 2011-10-13 16:32:20 | |
Autor: TheWarAgainstTerror | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
Data: 2011-10-13 14:36:18 | |
Autor: AZ | |
oszczÄdnoĹÄ na paliwie 30 % ???? | |
On 2011-10-13, TheWarAgainstTerror <nosp@org.pl> wrote:
No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad ten silnik ma miec wiecej energi niz dostarczaja do tego czegos? Z wody, ktora nie ma zadnej wartosci energetycznej? -- Artur |
|
Data: 2011-10-13 17:13:30 | |
Autor: DJ | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad ten A kto powiedzial, ze ma miec wiecej energii? Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2011-10-13 15:16:48 | |
Autor: AZ | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
On Oct 13, 5:13 pm, "DJ" <dariu...@poczta.onet.pl> wrote:
> No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad tenNo to gdzie sens, gdzie logika? Taniej i efektywniej będzie tą energię zużyć do zasilania silnika trakcyjnego, bo wątpie by to coś przewyższylo sprawnością silnik elektryczny. Ludzie nauczcie się raz na zawsze, energia się sama znikąd nie weźmie a jeżeli coś tak wygląda to tylko przekształcanie jednej w drugą. -- Artur |
|
Data: 2011-10-13 19:10:10 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
DJ wrote:
No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad ten A skąd będzie oszczędnośc paliwa? \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-10-14 15:14:21 | |
Autor: kan | |
oszczÄdnoĹÄ na paliwie 30 % ???? | |
On 2011-10-13 16:36, AZ wrote:
No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad ten LOL, ten HHO to H20 czyli zwykĹa woda w postaci pary a "generator" to zwykĹy podgrzewacz, tylko szumnie zbajerowany. Pewnie ten zysk liczÄ z zysku jaki daje dostarczenie pary wodnej do komory spalania. -- Pozdrawiam, kan |
|
Data: 2011-10-14 15:16:50 | |
Autor: kogutek | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
kan <kan@onet.pl> napisał(a):
On 2011-10-13 16:36, AZ wrote:Jeśli to para wodna to zysk jest. W ten sposób robili w samolotach myśliwskich w czasie II Wojny Światowej krótkotrwałe zwiększenie mocy. Spotkałem się również z opisem stacjonarnego diesla. Po trzech cyklach pracy na paliwie w czwartym z oddzielnego wtryskiwacza zamiast paliwa dostawał wodę. Działało dobrze ale nie dawali rady z korozją cylindra. Po co montować dodatkowe urządzenie jak można kapać wodą na kolektor wydechowy w miejscu gdzie zasysa ciepłe powietrze. -- |
|
Data: 2011-10-14 19:47:15 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
W dniu 2011-10-14 17:16, kogutek pisze:
Jeśli to para wodna to zysk jest. W ten sposób robili w samolotach myśliwskichZysk z pary wodnej? Wtrysk wody (płynnej!) do kolektora dolotowego, a dokładniej mieszanki woda+metanol miał na celu zwiększenie ilości zasysanej przez silnik mieszanki paliwo/powietrze poprzez znaczne obniżenie jej temperatury. -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2011-10-13 17:01:29 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
oszczędność na paliwie 30 % ???? | |
Hello TheWarAgainstTerror,
Thursday, October 13, 2011, 4:32:20 PM, you wrote: załóż 4, benzyna stanie się zbędnahttp://www.youtube.com/watch?v=cgU9ez9ben4&feature=related Ale co pokazałeś? Silnik marnujący kW mocy elektrycznej na pracę na biegu jałowym. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |