oszczędność na paliwie 30 % ????

Data: 2011-10-13 20:00:41
Autor: Sebastian Biały
oszczędność na paliwie 30 % ????
On 2011-10-13 14:40, Uryna wrote:
czy to jakiś fake czy naprawdę mozna
taki generator w aucie zaintalować i oszczędzać 30% paliwa ????

Matura z fizyki powinna być obowiązkowa.

Data: 2011-10-13 20:10:37
Autor: 'Tom N'
oszczędność na paliwie 30 % ????

On 2011-10-13 14:40, Uryna wrote:
czy to jakiś fake czy naprawdę mozna
taki generator w aucie zaintalować i oszczędzać 30% paliwa ????

Matura z fizyki powinna być obowiązkowa.

Masz na myśli zasilanie zbiornika wody sumą tego co z
wydechu,spryskiwaczy,klimatyzacji i nieba nakapie? ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-10-13 20:22:00
Autor: Sebastian Biały
oszczędność na paliwie 30 % ????
On 2011-10-13 20:10, 'Tom N' wrote:
[...]

Żart żartem, ale to że w ogóle ktoś te pierdoły czyta i się jeszcze zastanawia powoduje u mnie trwałą utratę istoty szarej. Lata tumanistycznej propagandy robią swoje.

Data: 2011-10-13 20:39:17
Autor: jack
oszczędność na paliwie 30 % ????
On 2011-10-13 20:10, 'Tom N' wrote:

> [...]

Żart żartem, ale to że w ogóle ktoś te pierdoły czyta i się jeszcze

zastanawia powoduje u mnie trwałą utratę istoty szarej. Lata

Oszędność to macie tu,tylko trzeba sie narąbać!!
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-100-km-za-6-zl-tak-ale-trzeba-sie-narabac,nId,331108,repId,36182045
pozdro.jack

Data: 2011-10-13 22:35:08
Autor: Robson
oszczędność na paliwie 30 % ????
On 2011-10-13 20:10, 'Tom N' wrote:
[...]

Ano robia, robia, PO wygralo, PIS zaraz za nim, potem cos dziwnego co trudno nazwac, chlopki dbajacy o swoje rodziny i postkomuna, a wszystko to przez TV i powtarzanie, powtarzanie, powtarzanie...

oszczędność na paliwie 30 % ????