oszczędność na paliwie 30 % ????

Data: 2011-11-06 16:28:13
Autor: The_EaGle
oszczędność na paliwie 30 % ????
W dniu 2011-10-13 14:40, Uryna pisze:
czy to jakiś fake czy naprawdę mozna
taki generator w aucie zaintalować i oszczędzać 30% paliwa ????
koszt w sumie niewielki bo 410 euro
http://tinyurl.com/5ux4rsp

Wystarczy teraz tylko policzyć Max ilość energii jaka jest w stanie zostać wyprodukowana przez alternator to 0.6kW z tego powiedzmy że 0.3 kW na elektrolizę przy sprawności elektrolizy jakieś 30% to  daje nam 100W energii jakie możemy liczyć przy spaleniu 100% wodoru w ciągu 1h .

Moc silnika powiedzmy 100KM czyli 74kW. Moc potrzebna do jazdy z prędkością 100km/h około 15kW wiec jak do cholery dodając 0.1kW mocy (zapomniałem jeszcze o stratach 40% spalania w silniku) czyli 0.04kW mam zaoszczędzić 30%?

Kurde ale ni cholery nie wychodzi mi że silnik który potrzebuje 15kW ma z tych 0.04kW spalić o 30% mniej. No nie klei się to w żaden sposób...

Pozdrawiam
Rafał

oszczędność na paliwie 30 % ????