oszczednosci

Data: 2012-06-16 00:33:57
Autor: marcin
oszczednosci
po ile teraz mozna kupic w rejonie krakowa ? i jak znalezc najszybciej sprzedawce? cb?

Data: 2012-06-16 01:04:45
Autor: anacron
oszczednosci
W dniu 2012-06-16 00:33, marcin pisze:
po ile teraz mozna kupic w rejonie krakowa ? i jak znalezc najszybciej
sprzedawce? cb?

Nie stać Cię na paliwo to sprzedaj auto.

Data: 2012-06-16 01:11:39
Autor: marcin
oszczednosci
Nie stać Cię na paliwo to sprzedaj auto.

potrzebuje do ogrzewania domu. mam sprzedac dom ? wynajmowany ?

Data: 2012-06-16 01:28:15
Autor: Krzysiek Kielczewski
oszczednosci
Dnia 15.06.2012 marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał/a:
Nie stać Cię na paliwo to sprzedaj auto.

potrzebuje do ogrzewania domu. mam sprzedac dom ? wynajmowany ?

Opał jest tańszy od oszędno¶ci.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-16 01:41:46
Autor: marcin
oszczednosci
[...]

opal jest po 5,50. oszczednosci podobno tansze.

Data: 2012-06-16 02:18:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
oszczednosci
[...]

Nie jest po 5,50. Ty naprawdę my¶lisz, że pozostali czytelnicy nie znaj±
cen i nie potrafi± ich wygooglać?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-16 02:31:45
Autor: marcin
oszczednosci
[...]

taka cene tydzien temu uslyszalem od sprzedawcy na stacji Bliska w Krakowie. do tego jakies podpisywanie tony papierow itp. dziekuje.

sprawdzilem na stronie dobaku.pl i wyszukalo mi najtanszy
Lekki olej opałowy LOO 5,29 PLN
Stacja paliw EKO-OIL
ul. Wesola 46,
32-089 Szyce

czyli cena praktycznie taka sama jak ON czy BIO. 20 groszy roznicy to smiech na sali.

no wiec po ile zlodzieje sprzedaja paliwo z ciezarowek ?

Data: 2012-06-16 13:00:56
Autor: nazgul
oszczednosci

sprawdzilem na stronie dobaku.pl i wyszukalo mi najtanszy
Lekki olej opałowy LOO 5,29 PLN

słabo sprawdzasz
nawet na stacjach z LPG stoją bańki 20L z opałem, ciut poniżej 5zł (sprawdzane tydzień temu więc teraz powinno być taniej).

no wiec po ile zlodzieje sprzedaja paliwo z ciezarowek ?

po tyle ile paserzy zapłacą ;-)

Data: 2012-06-16 18:12:22
Autor: Krzysztof 45
oszczednosci
W dniu 2012-06-16 02:31, marcin pisze:
czyli cena praktycznie taka sama jak ON czy BIO. 20 groszy roznicy to
smiech na sali.
Wiwat POpaprańcy LOL
Jeszcze nie tak dawno było było 1,5zł  jak nie 2zł różnicy na litrze.
Wypadłem z tematu jak auto zmieniłem a nie dom :-D
--
Krzysiek

Data: 2012-06-16 01:50:20
Autor: anacron
oszczednosci
W dniu 2012-06-16 01:11, marcin pisze:
Nie stać Cię na paliwo to sprzedaj auto.
potrzebuje do ogrzewania domu. mam sprzedac dom ? wynajmowany ?

Rozpal ognisko na ¶rodku pokoju.

Data: 2012-06-16 01:51:34
Autor: marcin
oszczednosci
Rozpal ognisko na ¶rodku pokoju.

dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.

Data: 2012-06-16 01:55:59
Autor: Marek W.
oszczednosci
marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał(a):
> Rozpal ognisko na ¶rodku pokoju.

dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.

On po prostu jest genialny, że nigdy nie ma żadnych w±tplio¶ci i pytań. Ale gdyby jednak miał to zapewne chciałby otrzymywać takie odpowiedzi jakich wła¶nie udzielił.

Data: 2012-06-16 09:00:56
Autor: anacron
oszczednosci
W dniu 2012-06-16 01:51, marcin pisze:
Rozpal ognisko na ¶rodku pokoju.

dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.

Sam spierdalaj złodzieju. Przepraszam, paserze.

Data: 2012-06-16 12:20:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
oszczednosci
W dniu 2012-06-16 09:00, anacron pisze:

Rozpal ognisko na środku pokoju.
dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.
Sam spierdalaj złodzieju. Przepraszam, paserze.

Dzwoń do komendanta, że złapałeś na gorącym uczynku !

Data: 2012-06-16 20:28:38
Autor: anacron
oszczednosci
[...]

Żal mi Cię już powoli, wydaje Ci, że śmieszny jesteś, a ja w sumie ani
nie mam ochoty dyskutować z Twoimi urojeniami, ani nie jestem Twoim
psychiatrÄ….

Data: 2012-06-16 22:20:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
oszczednosci
W dniu 2012-06-16 20:28, anacron pisze:
W dniu 2012-06-16 09:00, anacron pisze:

Rozpal ognisko na ¶rodku pokoju.
dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.
Sam spierdalaj złodzieju. Przepraszam, paserze.

Dzwoń do komendanta, że złapałe¶ na gor±cym uczynku !

Żal mi Cię już powoli, wydaje Ci, że ¶mieszny jeste¶, a ja w sumie ani
nie mam ochoty dyskutować z Twoimi urojeniami, ani nie jestem Twoim
psychiatr±.

Spójrz w lustro.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-06-16 22:55:34
Autor: Bydlę
oszczednosci
On 2012-06-15 22:33:57 +0000, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

po ile teraz mozna kupic

Po tyle, po ile  ceni± złodzieje.
Najpro¶ciej będzie, gdy ich zapytasz - metody kontaktu nie zmieniły się od zeszłego wieku...

--
Bydlę

Data: 2012-06-16 22:59:20
Autor: marcin
oszczednosci
On 2012-06-15 22:33:57 +0000, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

po ile teraz mozna kupic

Po tyle, po ile ceni± złodzieje.
Najpro¶ciej będzie, gdy ich zapytasz - metody kontaktu nie zmieniły
się od zeszłego wieku...

no to wlasnie ich pytam. chyba nie powiesz mi ze na pms nie ma zlodziejow?

oszczednosci