oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p

Data: 2010-10-28 12:10:21
Autor: Panslavista
oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:iabfbe$abn$1inews.gazeta.pl...

Tutaj zegar z podobnymi funkcjami i podobnie nastawiany ale na szynę TH35, lub z obudową na wkręty do ściany.
http://allegro.pl/zegar-sterujacy-metron-pcm-01-i1288649408.html

Ten obsłuży II taryfę:
http://allegro.pl/zegar-sterujacy-metron-pcm-03-gwarancja-6-mies-i1295027848.html

Obciążalność 16A przy większych prądach i trzech fazach trzeba zastosować stycznik.
Warto kupić - np. do sterowania zaworami elektromagnetycznymi do instalacji podlewającej ogród i dowolnie wymyślonej. Z kilku można tworzyć proste układy logiczne.

Data: 2010-10-28 14:12:55
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 28 Oct 2010 12:10:21 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

 25zł?! Tracisz formę.

 Liczyłem bardziej na coś takiego:
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AP7822&ISOCountryCode=pl
 ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-10-28 14:55:19
Autor: Panslavista
"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1t2z8b1he32is$.76twd7eku6ck$.dlg40tude.net...
[...]

Gdybys wiedział, nie dziwiłbyś się, jak przypieprzyło w sieć znajomej to pewnie nie  żałowałaby wcześniej na zabezpieczenie sprzętu. I po wymianie sprzętu, a przede wszystkim instalacji energetycznej w domu założyła zabezpieczenia za większą kasę...

Data: 2010-10-30 23:01:27
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 28 Oct 2010 14:55:19 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

 Znając życie to telewizor grzecznie się spali ochraniając to drogie
zabezpieczenie ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-10-31 01:27:22
Autor: kogutek4
> [...]

 Znając życie to telewizor grzecznie się spali ochraniając to drogie

Im droższy tym chętniej. --

Data: 2010-10-31 02:24:26
Autor: Panslavista

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1o9czzdddm5i9.1wavmye4iut0v$.dlg40tude.net...
[...]

Słabo znasz życie rąbnęło po sieci telefonicznej i energetycznej, poszły komputery, telefony i masę innych urządzeń spaliy się przewody. Parę dni roboty dla instalatorów i kupa kasy na nowy sprzęt.

Data: 2010-10-31 02:40:20
Autor: Przesmiewca
oszczędno¶ci nr1 by zlotowinfo ;p
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał(a):

[...]

bo jak pieprznie w drut blisko zadne zabezpieczenie nie pomoze,
szkoda kasy

Data: 2010-10-31 02:49:41
Autor: kogutek
> [...]

Słabo znasz życie rąbnęło po sieci telefonicznej i energetycznej, poszły komputery, telefony i masę innych urządzeń spaliy się przewody. Parę dni roboty dla instalatorów i kupa kasy na nowy sprzęt.
Niedawno była jatka w której Ty i Ikselka pialiście z zachwytu o urokach życia
na wsi. Że niby jak wody braknie to sobie można studnie wykopać. Sytuacja którą
opisałeś nie ma prawa zdarzyć się w mieście. W mieście jednocześnie podłączonych
jest tak dużo urządzeń posiadających ochronę przed przepięciami że walnięcia (
ciekawe w co by miało walnąć jak transformatory są w budynkach a linie
zasilające i telefoniczne pod ziemią) jest zduszone jednocześnie w wielu
miejscach. Jeśli na wsi jest tak fajnie to czego teraz płaczesz? Jeśli to prawda
o czym piszesz to uroki życia na wsi kosztowały Cie tyle ile kosztują fajne
wakacje w egzotycznym kraju. Tak wiem połowa lasek tam mieszkających na AIDS a
druga połowa gruźlicę. Znam na to sposób. Pukać tylko te co kaszlą. --

oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p