[getin] oszczędnościowe+optymalizacja

Data: 2011-01-20 09:13:48
Autor: Wielebny
[getin] oszczędnościowe+optymalizacja
Hejo,

Ile najlepiej mieć, żeby dobrze wykorzystać oszczędnościowe 4.5%?

Matematyka mówi, że 40,56 PLN ale jak to bywa ona nie zawsze ma rację :)

Przestestował to ktoś bojem?

W.

Data: 2011-01-20 00:31:51
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 09:13, "Wielebny" <ver...@op.pl> wrote:

Ile najlepiej mieć, żeby dobrze wykorzystać oszczędnościowe 4.5%?

Matematyka mówi, że 40,56 PLN ale jak to bywa ona nie zawsze ma rację :)

Przestestował to ktoś bojem?

Logika mówi, że skoro można mieć tylko 3 i chce je się maksymalnie
wykorzystać to najlepiej mieć:

20161,10 - jeśli miesiąc ma 31 dni,
20163,59 - jeśli miesiąc ma 30 dni.

Data: 2011-01-20 00:32:51
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 09:31, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> Przestestował to ktoś bojem?

Logika mówi, że skoro można mieć tylko 3 i chce je się maksymalnie

Oszukałem, bo najlepiej mieć 20156,12 bez względu na długość
miesiąca :)

Data: 2011-01-20 03:22:06
Autor: Pr0NET
On Jan 20, 9:31 am, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> Przestestował to ktoś bojem?

Logika mówi, że skoro można mieć tylko 3 i chce je się maksymalnie

Przy lokacie miesięcznej nie ma o co walczyć, żeby się opłacało
odsetku muszą być dopisywane codziennie, no chyba że się mylę.

Data: 2011-01-20 03:35:37
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 12:22, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:

Przy lokacie miesięcznej nie ma o co walczyć, żeby się opłacało
odsetku muszą być dopisywane codziennie, no chyba że się mylę.

Konto oszczędnościowe to nie lokata tylko ROR z dzienną kapitalizacją.

Data: 2011-01-20 04:43:25
Autor: Pr0NET
On Jan 20, 12:35 pm, Tomek z Wawy <tomek_z_w...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> odsetku muszą być dopisywane codziennie, no chyba że się mylę..

Konto oszczędnościowe to nie lokata tylko ROR z dzienną kapitalizacją.

To istnieją jeszcze oprocentowany RORy ;d.

Data: 2011-01-20 04:48:40
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 13:43, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:

> Konto oszczędnościowe to nie lokata tylko ROR z dzienną kapitalizacją.

To istnieją jeszcze oprocentowany RORy ;d.

W GOL, OF i EB są, niby to są RO, ale można z nich przelewać gdzie się
chce i dokonywać innych czynności, więc ja je kategoryzuję jako ROR z
jednym bezpłatnym przelewem :)

Data: 2011-01-20 13:18:23
Autor: knrdz
Tomek z Wawy pisze:

Logika mówi, że skoro można mieć tylko 3 i chce je się maksymalnie
wykorzystać to najlepiej mieć:

Logika mówi też, że ktoś może te 3 konta wykorzystywać jako bufor przed założeniem lepiej oprocentowanych niż KO lokat (np. trzymiesięcznych). Zakładając od 1*41 do 3*41 zł ma 9%, a potem uzupełniając do 3*122 zł - 6% i wreszcie przy 3*365 - 5%, co przerabia na jedną lokatę trzymiesięczną (1016, czyli 5,42% ze skarbonkowymi złotówkami) i zaczyna kolejny cykl od 2*41.

[getin] oszczędnościowe+optymalizacja