oszczedzanie dla dzieci

Data: 2009-03-31 12:02:22
Autor: m[...]
oszczedzanie dla dzieci
witam

mam kolo 4500 pln - wiem niewiele. Co z tym zrobic. Na razie dogorywaja na lokacie w Dominecie. Mam rachunek w SEB. Przelac to tam? Dzieciak ma 6 lat tak wiec to inwestycja dlugoterminowa. Wiem ze takie pytania sie pojawiaja cyklicznie ale ostatnio tzn juz w czasach kryzysowych deko sie wszystko pozmienialo i ja glupi jestem.
Jakies sugestie?

m[...]

Data: 2009-03-31 15:11:26
Autor: Piotr
oszczedzanie dla dzieci
[...]

Nordea ma taki produkt, wybiera sie fundusze wchodzace w sklad, obligacje, itp. Do tego ubezpieczenie nnw.

Pozdr.,
Pio

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3977 (20090331) __________

Data: 2009-03-31 15:14:23
Autor: Valdi.Pavlack
oszczedzanie dla dzieci
"m[...]" news:gqspof$jt6$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Najprosciej to przeczekac jeszcze ta goraczke jaka jest na rynku
kapitalowym.
Co zatem zrobic? Jezeli zamierzasz dzieciakowi cyklicznie doplacac troche
grosza do ww. kwoty do wplac to na jakies konto oszczednosciowe (getin,
eurobank). A jezeli w najblizszej przyszlosci nie planujesz zwiekszac
kapitalu to wplac na lokatke np. 7% w skali roku.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-31 15:26:00
Autor: RobertS
oszczedzanie dla dzieci

[...]

kup akcje lub jednostki uczestnictwa funduszu akcyjnego, na nich masz okazję zarobić w tak długim okresie, a lokata ledwo pokrywa inflację...

RobertS

Data: 2009-03-31 15:58:30
Autor: acelnószz
oszczedzanie dla dzieci
Ksiazeczka oszczednosciowa w SKOK, moze byc otwarta na dziecko - rodzic jako pelnomocnik, oprocentowanie cos okolo7% a'vista.
Pózniej bedziesz mial czas na zastanowienie sie, co dalej.
JaC

-- -- -

Dzieciak ma 6 lat tak wiec to inwestycja dlugoterminowa.

Data: 2009-03-31 07:12:38
Autor: BK
oszczedzanie dla dzieci
On Mar 31, 3:58 pm,  acelnószz <usu...@wp.eu> wrote:
> [...]

-- -- -

> Dzieciak ma 6 lat tak wiec to inwestycja dlugoterminowa.- Hide quoted text -

A ile wynosi koszt zapisania sie i czlonkostwa w takim SKOK? Bo sa
SKOK'i kasujace np. 100 zł za zapisanie co przy tej kwocie sprawia, ze
7% nie jest tak bardzo atrakcyjne :)

Data: 2009-03-31 21:39:49
Autor: z/svc
oszczedzanie dla dzieci
On Tue, 31 Mar 2009 12:02:22 +0200, "m[...]"
<pantalon.Skasujto@gazeta.pl> wrote:

[...]

Kup za to złotego Krugerranda i daj dzieciakowi za parę lat. I każ mu
się zastanowić dlaczego właśnie to mu dajesz, a nie jakieś jednostki,
obligacje czy inne papierki. Wyświadczysz mu przysługę wartą więcej,
niż wartość tego Krugera.

--
z/svc

oszczedzanie dla dzieci