oszczedzanie dla dzieci

Data: 2009-03-31 15:14:23
Autor: Valdi.Pavlack
oszczedzanie dla dzieci
"m[...]" news:gqspof$jt6$1atlantis.news.neostrada.pl

mam kolo 4500 pln - wiem niewiele. Co z tym zrobic. Na razie dogorywaja
na lokacie w Dominecie. Mam rachunek w SEB. Przelac to tam? Dzieciak ma
6 lat tak wiec to inwestycja dlugoterminowa. Wiem ze takie pytania sie
pojawiaja cyklicznie ale ostatnio tzn juz w czasach kryzysowych deko sie
wszystko pozmienialo i ja glupi jestem.
Jakies sugestie?

Najprosciej to przeczekac jeszcze ta goraczke jaka jest na rynku
kapitalowym.
Co zatem zrobic? Jezeli zamierzasz dzieciakowi cyklicznie doplacac troche
grosza do ww. kwoty do wplac to na jakies konto oszczednosciowe (getin,
eurobank). A jezeli w najblizszej przyszlosci nie planujesz zwiekszac
kapitalu to wplac na lokatke np. 7% w skali roku.

Pozdrawiam.

oszczedzanie dla dzieci