oszczedzanie dla dzieci

Data: 2009-03-31 15:26:00
Autor: RobertS
oszczedzanie dla dzieci

mam kolo 4500 pln - wiem niewiele. Co z tym zrobic. Na razie dogorywaja na lokacie w Dominecie. Mam rachunek w SEB. Przelac to tam? Dzieciak ma 6 lat tak wiec to inwestycja dlugoterminowa. Wiem ze takie pytania sie pojawiaja cyklicznie ale ostatnio tzn juz w czasach kryzysowych deko sie wszystko pozmienialo i ja glupi jestem.
Jakies sugestie?

m[...]

kup akcje lub jednostki uczestnictwa funduszu akcyjnego, na nich masz okazję zarobić w tak długim okresie, a lokata ledwo pokrywa inflację...

RobertS

oszczedzanie dla dzieci