oszczedzanie na emeryture

Data: 2010-10-11 23:40:56
Autor: MK
oszczedzanie na emeryture
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:...
Wlasnie mnie ZUS uradowal tym, ze doliczyl sie skladek na koniec 2008 roku. W swoim milosierdzu takze zwaloryzowal mi je i wyliczyl hipotetyczna emeryture...

1. Zwaloryzowane skladki na ubezpieczenie emerytalne, z wylaczeniem skladek na otwarte fundusze ernerytalne: 50845.72 zl.
2. Zwaioryzowany kapital poczatkowy: 0.00 zi.

4. Hipotetyczna emerytura (I filar) jaka uzyskalby ubezpieczony (wedlug stanu konta na dzien 31 grudnia 2008r.) w wieku**:
emerytalnym 302.26 zI.

[..]

5. Hipotetyczna emerytura (I filar) jak uzyskalby ubezpieczony (z uwzgldnieniem hipotetycznej kwoty skladek za kazdy pelny miesiac do osiagniecia wieku - jak nizej) w wieku**:
emerytalnyrn 1095.70 zl.

Niech zyje ZUS. Doliczyli sie juz skladek na koniec 2009 roku ;). Serce rosnie jak sie obserwuje te szybujace w gore liczby... Moja hipotetyczna emerytura, gdybym juz nic nie wplacac, wzrosla do 378,29PLN, a jak dalej bede tak jak dotychczas dofinansowywal system emerytalny to mam szanse nawet na 1246,62PLN. To wzrost o ponad 13% w ciagu roku. Teraz trzeba tylko trzymac kciuki, zeby Panstwo dalo rade dotrzymac tych hipotetycznych wyliczen ZUS. Hehe... jak w tym tempie bedzie to rosnac to nawet bez dobicia do tego emerytalnego miliona da sie zyc ;).
Aha, sumujac to co wychodzi ZUSowi i OFE tzw. stopa zastapienia wyjdzie u mnie grubo ponizej 50%, ktorym sie nas straszy...

MK

oszczedzanie na emeryture