oszlalem... kolejne auto :)

Data: 2010-01-14 10:17:11
Autor: Pab_lo
oszlalem... kolejne auto :)
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:himl2t$jq5$1news.onet.pl...

czwarte auto... heh

A pozniej rocznie kilka tys zl samego OC ;)

Picasso

Data: 2010-01-14 11:10:19
Autor: Agent 0700
oszlalem... kolejne auto :)
A pozniej rocznie kilka tys zl samego OC ;)

Jak się ma max zniżki i ubezpiecza w firmie Krzak Sp. z o.o. to da się przeżyć :-)

Data: 2010-01-14 11:26:15
Autor: Pab_lo
oszlalem... kolejne auto :)
Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości news:himqig$2vm$1inews.gazeta.pl...

Jak się ma max zniżki i ubezpiecza w firmie Krzak Sp. z o.o. to da się przeżyć :-)

Ja mam maks znizek i za ciezarowe podchodzi pod 800 zl a za osobowe tez w okolicach 1000 zl. Oczywiscie wszystko w jakis benefiach itp... Fakt, ze osobowki minimum 3,2 l...

Picasso

Data: 2010-01-14 11:41:15
Autor: Agent 0700
oszlalem... kolejne auto :)
A ja mam też max zniżek i za 1,8 litra płacę ponad 300 zł, za motocykl z 60 zł :-)

Data: 2010-01-14 11:41:56
Autor: Agent 0700
oszlalem... kolejne auto :)
A ja mam też max zniżek i za 1,8 litra płacę ponad 300 zł, za motocykl z 60 zł :-)

Acha, samochód MTU (nie polecam, ale tanio) moto w PZU.

Data: 2010-01-14 11:42:11
Autor: J.F.
oszlalem... kolejne auto :)
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał
[...]

A szukales lepszej oferty ?
Mnie za 1.8 wychodzi 345 i to jeszcze we wrocku ...

J.

oszlalem... kolejne auto :)