oszukali mnie bandyci

Data: 2011-11-13 11:27:17
Autor: oszukany emeryt
oszukali mnie bandyci
po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury i jeszcze każą się
cieszyć. czemu to jest takie niskie?! trzeba zrobić tak jak Lepper chciał -
zakazać wyjazdu tym młodym żydkom za granicę, co kończą studia za nasze
pieniądze i niech tu zapierdalają, a nie na zmywakach w londynie. tu mają
płacić składki na ZUS i finansować nam emerytury. pozamykać granice w pizdu,
zlikwidować te żydoskie umowy o dzieło i zlecenie i od razu zaczną pieniądze
płynąć. teraz mi ledwo na opłaty wystarcza przez tych skurwysynów jebanych,
żydostwo cholerne.  --

Data: 2011-11-13 05:39:32
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 13 Lis, 12:27, "oszukany emeryt" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
[...]

20 lat pracy - no to sie niezbyt napracowales w swoim zyciu

Data: 2011-11-13 18:14:01
Autor: jerzy.n
oszukali mnie bandyci

wrote:

20 lat pracy - no to sie niezbyt napracowales w swoim zyciu

Taki to ma fajnie, popracował chwile i juz ma kasę za friko , co maja powiedzieć ludzie którzy 40 lat pracowali i maja tyle samo ? Może w jakiejś agencji pracował ,towarzyskiej .Wypłatę brał w naturze ...

Data: 2011-11-13 13:31:05
Autor: bolek
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "oszukany emeryt" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j9o9il$lfe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Im nie można tego zabronić. Trzeba ich wyrzucić.
Bo u nas to są tylko pasożydy.
Widziałeś kiedyś żyda pracującego ?

bolek

Data: 2011-11-13 16:38:30
Autor: Neko
oszukali mnie bandyci
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Widziałeś kiedyś żyda pracującego ?

Nastepny zydozerca? A czy ty widziales
kiedykolwiek jakiegolwiek Zyda ?

Data: 2011-11-13 19:27:36
Autor: bolek
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9oo9p$kk$1news.onet.pl...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Widziałeś kiedyś żyda pracującego ?

Nastepny zydozerca? A czy ty widziales
kiedykolwiek jakiegolwiek Zyda ?

Znam kilku ale żaden pracą się nie para.

Data: 2011-11-14 15:07:48
Autor: stevep
oszukali mnie bandyci
Dnia 13-11-2011 o 19:27:36 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
UÂżytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisaÂł

WidziaÂłeÂś kiedyÂś Âżyda pracujÂącego ?

Nastepny zydozerca? A czy ty widziales
kiedykolwiek jakiegolwiek Zyda ?

Znam kilku ale Âżaden pracÂą siĂŞ nie para.

I zaglądałeś im do rozporka?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-14 14:33:58
Autor: Antenka
oszukali mnie bandyci
On 13 Lis, 13:31, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "oszukany emeryt" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomościnews:j9o9il$lfe$1inews.gazeta.pl...> po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury i jeszcze każą się
> [...]
> jebanych,
> żydostwo cholerne.

Im nie można tego zabronić. Trzeba ich wyrzucić.

Nie, ale geszefciarza-żyda widzę na każdym kroku.

Antenka

Data: 2011-11-13 14:44:56
Autor: stevep
oszukali mnie bandyci
Dnia 13-11-2011 o 12:27:17 oszukany emeryt <mkarawan@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

[...]

Po 5 latach pracy?

--
stevep

Data: 2011-11-13 05:51:58
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 13 Lis, 14:44, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 13-11-2011 o 12:27:17 oszukany emeryt <mkara...@gazeta.skasuj-to.pl>
napisał(a):

> [...]
> pieniądze
> płynąć. teraz mi ledwo na opłaty wystarcza przez tych skurwysynów

Po 5 latach pracy?

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

z takim stazem to sex-agent Tomcio, warunek trzeba dymac stare grube
baby

Data: 2011-11-13 15:43:49
Autor: pluton
oszukali mnie bandyci
[...]

To po co inwestowales w ZUS ?

Nullification

Data: 2011-11-13 16:37:39
Autor: Neko
oszukali mnie bandyci
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w

To po co inwestowales w ZUS ?

Pytanie jest idiotyczne

Data: 2011-11-13 22:39:32
Autor: pluton
oszukali mnie bandyci
> To po co inwestowales w ZUS ?

Pytanie jest idiotyczne

Faktycznie. Chcial miec ujowš emeryturę, więc inwestował w ZUS. Proste.

Nullification

Data: 2011-11-13 16:39:03
Autor: Neko
oszukali mnie bandyci
[...]

Slyszalem, ze ZUS refunduje 50% kosztow nabycia
sznura. :-/

Data: 2011-11-13 19:32:17
Autor: pluton
oszukali mnie bandyci

Slyszalem, ze ZUS refunduje 50% kosztow nabycia
sznura. :-/

A rozpuszczalnika ?

Nullification

Data: 2011-11-13 18:18:38
Autor: jadrys
oszukali mnie bandyci
W dniu 2011-11-13 12:27, oszukany emeryt pisze:
[...]
Ĺźydostwo cholerne.

Nie ma żadnego oszukaństwa - ile sobie wypracowałeś tyle masz.

Data: 2011-11-13 18:32:12
Autor: the_foe
oszukali mnie bandyci
W dniu 2011-11-13 12:27, oszukany emeryt pisze:
po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury

a gdzies Ty pracowal, ze po 20 latach daja emeryture? Wg prawa wiekszosc Polakow musi przepracowac 35 lat (mezczyzni) i 30 lat (kobiety) by liczyc na cokolwiek.

--
the_foe

Data: 2011-11-13 20:11:59
Autor: Bogdan Idzikowski
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:j9ouun$m0f$1news.dialog.net.pl...
[...]

Na pewno?

Data: 2011-11-14 19:18:00
Autor: the_foe
oszukali mnie bandyci

[...]

nie, masz racje. sprawdzilem, wystarczy 25 i 20 lat.

--
the_foe

Data: 2011-11-13 19:48:08
Autor: obserwator
oszukali mnie bandyci
[...]

...jak widac po wypowiedziach w watku, wierzacych w bajki nadal nie brakuje:))))

Data: 2011-11-13 20:14:26
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

[...]

www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

Data: 2011-11-14 06:37:19
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 13 Lis, 20:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

> płynąć. teraz mi ledwo na opłaty wystarcza przez tych skurwysynów jebanych,

www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

mnie nie okrada, otrzymuje po 43-tu niespelna latach pracy, emeryture

Data: 2011-11-14 19:39:27
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:13e57087-1ca2-428f-951a-765872891176y12g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

mnie nie okrada, otrzymuje po 43-tu niespelna latach pracy, emeryture

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo dla ludzi typu Balcerowicz nie obowiązuje złodziejski kapitał początkowo. Żeby jedni mogli dobrze żyć, większość trzeba okraść...

boukun

Data: 2011-11-14 12:15:31
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 14 Lis, 19:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:13e57087-1ca2-428f-951a-765872891176y12g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

>www.zus-okrada-ludzi.za.pl

> boukun

mnie nie okrada, otrzymuje po 43-tu niespelna latach pracy, emeryture

Bo dla ludzi typu Balcerowicz nie obowi zuje z odziejski kapita pocz tkowo.
eby jedni mogli dobrze y , wi kszo trzeba okra ...

boukun

Sprawa jest prosta: wiecej zarabiasz, dluzej pracujesz w efekcie masz
wieksza emeryture. Zawsze pracowalem co najmniej na poltora etatu, i
nikogo nie okradlem.

Data: 2011-11-14 22:30:49
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e188dddb-14ff-40cc-9ebe-14e149b5e48ej10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Sprawa jest prosta: wiecej zarabiasz, dluzej pracujesz w efekcie masz
wieksza emeryture. Zawsze pracowalem co najmniej na poltora etatu, i

Ale zus okrada ludzi, na kapitale poczatkowym...
www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

Data: 2011-11-14 14:41:58
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 14 Lis, 22:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:e188dddb-14ff-40cc-9ebe-14e149b5e48ej10g2000vbe.googlegroups.com...

> Sprawa jest prosta: wiecej zarabiasz, dluzej pracujesz w efekcie masz
> wieksza emeryture. Zawsze pracowalem co najmniej na poltora etatu, i
> [...]

ale zebys mial prawo do minimalnej emerytury musisz miec 25-cia lat
okresu skladkowego, jesli nie bedziesz miec takiego stazu to po
skonczeniu 65-ciu lat jedynie 2-gi filar

Data: 2011-11-15 00:55:30
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:569d9698-72c4-4322-9e2f-20c584dc36ceu5g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

okresu skladkowego, jesli nie bedziesz miec takiego stazu to po
skonczeniu 65-ciu lat jedynie 2-gi filar

Co z tego, ze mam 25 lat skladkowych, skoro i tak okradaja nas przy tzw. kapitale poczatkowym i wyjdziemy na tym gorzej, jak przy drugim filarze...

boukun

Data: 2011-11-14 22:10:21
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 15 Lis, 00:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:569d9698-72c4-4322-9e2f-20c584dc36ceu5g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]

kapitale poczatkowym i wyjdziemy na tym gorzej, jak przy drugim filarze...

okradaja nas...

bokun mow za siebie, sposoby i warunki wyliczania wysokosci emerytury
sa dla kazdego dostepne, a jak ktos ma watpliwosci to zawsze moze
wszczac postepowanie sadowe w sprawie w/w wyliczenia. wystarcza
niezbite dokumenty dot. przebiegu i okresu pracy w RP

Data: 2011-11-15 08:24:45
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:d8405597-bdd5-4d4e-bf64-f8c7dc70a534m19g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

wszczac postepowanie sadowe w sprawie w/w wyliczenia. wystarcza
niezbite dokumenty dot. przebiegu i okresu pracy w RP

Sady pracy, to fikcja.

Na czym polega oszustwo z tzw. kapitalem poczatkowym

Otóz wlodarze naszego panstwa zaplanowali ograbic naród. W tym celu zasiedli do targowicy przy okraglym stole. To mialo jak pamietamy miejsce w 1989 roku. Potem zaczeli masowo doprowadzac do ruiny zaklady pracy, rujnowac i wyprzedawac polska gospodarke i pozostawiali za soba tylko zgliszcza, a po zrujnowanym przemysle palili wszelkie mozliwe archiwa, zeby przygotowac grunt, do pózniejszego dalszego lupienia polskiego narodu. I tak wymyslono w 1998 roku regulacje o tzw. Kapitale poczatkowym do ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczen Spolecznych.

W okresach zatrudnienia Polaków, których dotyczy ta sporna regulacja, w Polsce nie obowiazywala zadna ustawa regulujaca naliczanie kapitalu poczatkowego. Skladki za pracowników byly odprowadzane przez platników skladek zbiorowo i jedynym dokumentem, który obligowal do ubiegania sie o emeryture z tytulu swiadczonej pracy byly wystawiane przez poszczególne zaklady pracy swiadectwa pracy. Nie bylo wówczas, czegos takiego jak druki ZUS Rp7. Ubezpieczony mógl ponadto na podstawie wpisów w ksiazeczce zdrowia, zeznan swiadków, itp., udowodnic swoje zatrudnienie, a co za tym idzie odprowadzane z tego tytulu skladki na ubezpieczenie rentowo-emerytalne. Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczen Spolecznych i jej przepisy odnoszace sie do obliczenia kapitalu poczatkowego nie moga obowiazywac wstecz (lex retro non agit) i wymagac od ubezpieczonych rzeczy niemozliwych do zrealizowania. Jezeli ktos nie posiada wymyslonych w 1998 roku druków ZUS Rp7, organ rentowy powinien w tych przypadkach naliczyc osobom zainteresowanym kapital poczatkowy z okresu pracy w zlikwidowanych przez rezim zakladach pracy i brakujacych po nich archiwach, na podstawie tylko i wylacznie posiadanych przez nich swiadectw pracy i wyszczególnionych tam zarobków miesiecznych. Tak powinno byc to uregulowane w cywilizowanym kraju i tak jest to uregulowane w cywilizowanych krajach. Ale nie w zniewolonej Polsce!

Wychodzi na to, ze ustawodawca celowo wprowadzil w zycie ustawe, na podstawie której organ rentowy bedzie mógl bezkarnie okradac i upadlac ubezpieczonych w momencie ich przejscia na zasluzona emeryture. Wykorzystano przy tym sytuacje polityczna w kraju i fakt doprowadzania do masowej upadlosci zakladów pracy, a nastepnie wymaga sie od ubezpieczonych wykazania druków, których upadle zaklady wczesniej z racji nie obowiazywania prawa nie wystawialy. Przepis stanowiacy o przedstawianiu druków Rp7 jest zasadniczym elementem konstrukcyjnym wspomnianej ustawy normujacej przepisy odnoszace sie do obliczenia kapitalu poczatkowego, a kwestia zastosowania przepisów obowiazujacych przed i po 17 grudnia 1998 roku wiaze sie z zasada lex retro non agit, czyli zakazem dzialania prawa wstecz. Zasada ta oznacza, ze nowa ustawa obowiazuje dopiero od chwili wejscia w zycie. Nie moze byc tak, zeby ubezpieczony ponosil z tytulu likwidacji zakladu pracy i braku jego archiwów odpowiedzialnosc, w postaci nieuwzglednienia mu - do pózniej ustanowionego ustawowo obliczenia kapitalu poczatkowego - swiadczonej przez niego pracy czy tez odprowadzanych z tego tytulu na emeryture skladek. ZUS-y z reguly maja w swoich archiwach wszelkie dokumenty na temat zakladów pracy, które odprowadzaly za swoich pracowników skladki. Jednak celowo wykorzystuja furtke prawna i skladaja falszywe deklaracje o rzekomym braku odprowadzania przez platników skladek, majac swiadomosc, ze Sad nie nasle na nich prokuratury i nie nakaze przetrzepania ich archiwów.

Sady Pracy, jako organy rezimowe, uznaja zatem, ze skoro ustawy naleza do zródel powszechnie obowiazujacego prawa, to sie slepo ustawie normujacej przepisy odnoszace sie do obliczenia kapitalu poczatkowego podporzadkowuja i skoro osoby ubezpieczone nie wykazuja rzeczy niemozliwych do wykazania, to musze poniesc w przyszlosci upokorzenie i straty jako ewentualni emeryci. Sady obligatoryjnie zapominaja jednak, ze godnosc czlowieka jest niezbywalna, jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiazkiem wladz publicznych.

www.zus-okrada-ludzi.za.pl

boukun

Data: 2011-11-15 00:35:10
Autor: J-23
oszukali mnie bandyci
On 15 Lis, 08:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:d8405597-bdd5-4d4e-bf64-f8c7dc70a534m19g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiazkiem wladz publicznych.

Wszystko to moze i prawda. Ale Polska przeszla transformacje
ustrojowa. To troche tak jakby byla po wojnie - wiadomo ze zawsze sa
straty w takiej sytuacji. Ii taraz albo sie przystosujesz i
przetrawasz osiagajac kozysci, albo zostaniesz wdeptany w ziemie.
Wybor nalezy do ciebie. Jesli myslisz ze otrzymasz jakies profity z
tego tytulu ze jestes patriota Polakiem, to jest to zwyczajna naiwnosc
i pobozne zyczenia. Twoj patriotyzm jest Twoja osobista sprawa, i
wyzyc sie z niego nie da.

Data: 2011-11-15 13:06:48
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jaka transformascje ustrojowa? Toz to bylo wlasnie jawne, zaplanowane zlodziejstwo na narodzie polskim.
Przyjdzie czas, ze pociagnie sie zlodzieji okraglego stolu do odpowiedzialnosci i odbierze sie bandytom, co nalezy do narodu. Tudziez takze beda bezplatne autostrady, które to naród buduje i naród ma prawo z nich korzystac i miec zyski... Nalezy jak najszybciej znacjonalizowac gospodarke, a bandytów okraglego stolu powsadzac na dozywocie do wiezien...

boukun

Data: 2011-11-15 11:52:21
Autor: stevep
oszukali mnie bandyci
Dnia 15-11-2011 o 07:10:21 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

wszczac postepowanie sadowe w sprawie w/w wyliczenia. wystarcza
niezbite dokumenty dot. przebiegu i okresu pracy w RP

Zeznania świadków również.

--
stevep

Data: 2011-11-15 13:07:51
Autor: boukun
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4zhtjgt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

wszczac postepowanie sadowe w sprawie w/w wyliczenia. wystarcza
niezbite dokumenty dot. przebiegu i okresu pracy w RP

Fikcja, fikcja Stefciu, przerabialem tę hucpę dwa razy. Świadków odrzucili, a także oświadczenia pracodawców...

boukun

Data: 2011-11-13 20:31:50
Autor:
oszukali mnie bandyci
On Sun, 13 Nov 2011 11:27:17 +0000 (UTC), "oszukany emeryt"
<mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury [...]

 trzeba bylo sie uczyc. po zawodowce te 1100 to i tak niezla stawka.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-15 07:38:53
Autor: White Power
oszukali mnie bandyci
oszukany emeryt <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury

Albo trzeba było dłużej pracować albo zostać politykiem albo agentem lub innym mundurowym.

--

oszukali mnie bandyci