oszukali mnie bandyci

Data: 2011-11-13 13:31:05
Autor: bolek
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "oszukany emeryt" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j9o9il$lfe$1inews.gazeta.pl...
po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury i jeszcze każą się
cieszyć. czemu to jest takie niskie?! trzeba zrobić tak jak Lepper chciał -
zakazać wyjazdu tym młodym żydkom za granicę, co kończą studia za nasze
pieniądze i niech tu zapierdalają, a nie na zmywakach w londynie. tu mają
płacić składki na ZUS i finansować nam emerytury. pozamykać granice w pizdu,
zlikwidować te żydoskie umowy o dzieło i zlecenie i od razu zaczną pieniądze
płynąć. teraz mi ledwo na opłaty wystarcza przez tych skurwysynów jebanych,
żydostwo cholerne.

Im nie można tego zabronić. Trzeba ich wyrzucić.
Bo u nas to są tylko pasożydy.
Widziałeś kiedyś żyda pracującego ?

bolek

Data: 2011-11-13 16:38:30
Autor: Neko
oszukali mnie bandyci
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Widziałeś kiedyś żyda pracującego ?

Nastepny zydozerca? A czy ty widziales
kiedykolwiek jakiegolwiek Zyda ?

Data: 2011-11-13 19:27:36
Autor: bolek
oszukali mnie bandyci

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9oo9p$kk$1news.onet.pl...
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Widziałeś kiedyś żyda pracującego ?

Nastepny zydozerca? A czy ty widziales
kiedykolwiek jakiegolwiek Zyda ?

Znam kilku ale żaden pracą się nie para.

Data: 2011-11-14 15:07:48
Autor: stevep
oszukali mnie bandyci
Dnia 13-11-2011 o 19:27:36 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
UÂżytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisaÂł

WidziaÂłeÂś kiedyÂś Âżyda pracujÂącego ?

Nastepny zydozerca? A czy ty widziales
kiedykolwiek jakiegolwiek Zyda ?

Znam kilku ale Âżaden pracÂą siĂŞ nie para.

I zaglądałeś im do rozporka?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-14 14:33:58
Autor: Antenka
oszukali mnie bandyci
On 13 Lis, 13:31, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "oszukany emeryt" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
> [...]
> jebanych,
> żydostwo cholerne.

Im nie można tego zabronić. Trzeba ich wyrzucić.

Nie, ale geszefciarza-żyda widzę na każdym kroku.

Antenka

oszukali mnie bandyci