oszukali mnie bandyci

Data: 2011-11-13 16:39:03
Autor: Neko
oszukali mnie bandyci
Użytkownik "oszukany emeryt" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w

po 20 latach pracy skurwysyny dali mi 1100 zł emerytury i jeszcze każą się
cieszyć. czemu to jest takie niskie?! trzeba zrobić tak jak Lepper chciał -
zakazać wyjazdu tym młodym żydkom za granicę, co kończą studia za nasze
pieniądze i niech tu zapierdalają, a nie na zmywakach w londynie. tu mają
płacić składki na ZUS i finansować nam emerytury. pozamykać granice w pizdu,
zlikwidować te żydoskie umowy o dzieło i zlecenie i od razu zaczną pieniądze
płynąć. teraz mi ledwo na opłaty wystarcza przez tych skurwysynów jebanych,
żydostwo cholerne.

Slyszalem, ze ZUS refunduje 50% kosztow nabycia
sznura. :-/

Data: 2011-11-13 19:32:17
Autor: pluton
oszukali mnie bandyci

Slyszalem, ze ZUS refunduje 50% kosztow nabycia
sznura. :-/

A rozpuszczalnika ?

Nullification

oszukali mnie bandyci