oszust allegro wyrok itd

Data: 2010-10-18 23:52:54
Autor: robertcb
oszust allegro wyrok itd
mialem nieszczescie byc oszukanym na allegro
po roku czasu policja chlopaka lapala, bylem na rozprawie, wyrok to jakis tam zawias, oraz zwrot kwot poszkodowanym w ciagu 2 lat

zastanawia mnie jak sie upomniec o swoje?
co zrobic gdy minie 2 lata i nie dostane zadnego zwrotu, ani kontaktu ze strony sprawcy? gdzie sie upomniec lub zglosic takie niedopelnienie wyroku?

a moze wcale nie musi tego zwracac?
wszystkie kwoty byly dosc symboliczne, ja mialem chyba jedna z wyzszych - 300zl

A próbowałeś uzyskać odszkodowanie z POK-u?

Data: 2010-10-19 20:05:15
Autor: Maciej
oszust allegro wyrok itd

A próbowałeś uzyskać odszkodowanie z POK-u?

dosc zawila sprawa :)
kupowalem po za allegro, nie zglosilem sprawy na policje,a misie same mnie odwiedzily :)

oszust allegro wyrok itd