oszustwa domenowe

Data: 2010-12-20 11:31:55
Autor: Andrzej Ława
oszustwa domenowe
Ave!

Chodzi o firmy, które wciskają naiwnym domeny za kosmiczną cenę
wmawiając, że to ostatnia chwila na decyzję i naiwny nie ma czasu
skonsultować tego z fachowcem.

Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej sprawie, w szczególności z dorwaniem
drani z paragrafu na oszustwo?

I dwa warianty: przed zapłaceniem i po zapłaceniu.

Data: 2010-12-20 20:45:42
Autor: SDD
oszustwa domenowe

Uytkownik "Andrzej awa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa w wiadomoci news:ienbas$qni$1inews.gazeta.pl...

Ma kto jakie dowiadczenia w tej sprawie, w szczeglnoci z dorwaniem
drani z paragrafu na oszustwo?

I dwa warianty: przed zapaceniem i po zapaceniu.

No nie mow, ze dales sie nabrac :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-20 22:36:43
Autor: newsy
oszustwa domenowe
Uytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisa w wiadomoci news:ieobpf$mu$1news.onet.pl...

No nie mow, ze dales sie nabrac :)

No co ty. Wszechwiedzcy i nigdy nie mylcy si Andrzej daby si nabrac na takie co? ;-)

Data: 2010-12-20 23:37:21
Autor: Andrzej Ława
oszustwa domenowe
W dniu 20.12.2010 20:45, SDD pisze:

Ma kto� jakie� do�wiadczenia w tej sprawie, w szczeg�lno�ci z dorwaniem
drani z paragrafu na oszustwo?

I dwa warianty: przed zap�aceniem i po zap�aceniu.

No nie mow, ze dales sie nabrac :)

Oczywiście, że nie. Canomatica też nie kupiłem i byłem tym, kto wykrył
oszustwo pewnego cwaniaczka, co pod "Pajacyka" się w e-mailowym spamie
parę lat temu podszywał.

Dlatego też nie mam doświadczenia w udupianiu takich oszustów, bo póki
co nie byłem ich ofiarą.

Teraz jasne, czy nadal będziesz trollował i śmiecił
krzakami" z powodu swoich braków w dziedzinie polskich znaków, hmm? ;->

oszustwa domenowe