oszustwo allegro - paranoja

Data: 2010-11-22 19:55:11
Autor: grzech
oszustwo allegro - paranoja

I teraz widać w jakim to kraju żyjemy, pewnie policja sprawę umorzy bo
stwierdzi że oszustwa nie było, sprzedawca mi kasy nie odda, allegro mi kasy
nie odda bo nie będzie wyroku skazującego, na dokładkę pewnie zawiesi mi
konto, a policja pewnie mnie oskarży o oszustwo i wsadzi do kicia do czasu
aż wybiją mi z głowy donosicielstwo na wielkich tego świata, jakąś pałą
pewnie też mi się dostanie. I tak to wygląda nasze państwo prawa, oraz
bezpieczeństwo zakupów na allegro.

Problem zapewne polega na tym, że wszystko traktujesz jako oszustwo i uważasz, iż policja jest panaceum na wszystko. Nie mogę się tu dopatrzyć oszustwa, lecz działania sprzeczne z prawem konsumenckim. Zajrzyj do tego prawa i pokombinuj co można zdziałać - a można.

oszustwo allegro - paranoja