oszustwo internetowe

Data: 2010-11-24 12:43:34
Autor: Adrian
oszustwo internetowe
witam,

Jakiś czas temu znalazłem ogłoszenie w sieci odnośnie pomocy dydaktycznej
przy wykonywaniu laborek projektów oraz edycji dokumentów.
Zacząłem z danym delikfentem meilować, a następnie przystałem na jego warunki,
rozpoczęcia nad danym projektem był przelew I części kwoty opiewający
na kilkaset złotych. Delikfent miał po 3 dniach przesłać pierwsze efemty swojej pracy,
ktorych nie otrzymałem, napisałem kolejnego maila, otrzymałem odpowiedz ze potrzebuje jeszcze
1 dnia na zmiany, upłyneło 7 dni, a gość nie odbiera telefonów oraz nie odpowiada na maile.

Sądzę iż zostałem oszukany, przypuszczalnie takich osob jak ja moze być znacznie wiecej,
gdyż ta osoba ma ogłoszenie w sieci ktore jest bardzo dobrze wypozycjonowane,
co powoduje ze duzo ludzi trafia na niego wpisując w google.pl dana fraze.

Nadmienię iż posiadam od tego pana maile w ktorych sa zawarte szczegółowe infomacje odnosnie
projektu oraz terminów przesłania, jak również numer konta wraz ze szczegolowymi danymi + numer
telefonu kom. + numer gg. + email.

W związku z czym proszę o pilną poradę.

Co mogę w tej sprawie uczynić? Zgłosić na policję czy może najpierw postraszyć
gościa jakimiś artykułami aby zwrócił należność, jesli tak to jakimi?

z gory dziękuje za pomoc

pozdrawiam Adrian

Data: 2010-11-24 13:27:37
Autor: Leszek
oszustwo internetowe
In article <icitp7$d85$1@inews.gazeta.pl>, apelion@o2.pl says...>
witam,

Jaki? czas temu znalaz?em og?oszenie w sieci odno?nie pomocy dydaktycznej
przy wykonywaniu laborek projektów oraz edycji dokumentów.

Znaczy po polsku - pisania na zlecenie prac zaliczeniowych?

Data: 2010-11-24 14:35:41
Autor: Kotlet wieprzowy
oszustwo internetowe
dobre, jeden oszust oszukal drugiego oszusta :)

Data: 2010-11-24 15:27:56
Autor: Adrian
oszustwo internetowe
nie jestem oszustem tylko programistą pracującym dla jednej z dużych korporacji,
zleciłem wymienionej osobie zlecenie na wykonanie programowego modułu,
co jest naturalne w przypadku dużych projektów

Data: 2010-11-24 16:19:42
Autor: Dysiek
oszustwo internetowe
nie jestem oszustem tylko programistą pracującym dla jednej z dużych korporacji,
zleciłem wymienionej osobie zlecenie na wykonanie programowego modułu,
co jest naturalne w przypadku dużych projektów

Dysiek

Data: 2010-11-24 18:05:52
Autor: Massai
oszustwo internetowe
Dysiek wrote:

> [...]

Jaki powazny programista zleca wykonanie programowego modulu
gosciowi, ktory pisze prace zaliczeniowe? :D Chciales oszukac

Poważny programista z dużej korporacji, doooobre! ;-)

A dla kolegi Adriana, na przyszłość może się przyda, przeklejka z mojej
ostatniej rozmowy z ojcem na skype:
- mam dyplomanta ma mi zaprezentowac swoj serwis
- Nie umial mi wytlumaczyc żadnego kawalka kodu w php swojej pracy, sam
jej nie pisze

Wypowiedzi dzieli 2 minuty.
Tyle czasu zajmuje wykładowcy któremu się chce zorientowanie się że
praca nie jest samodzielna.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-24 12:18:42
Autor: witek
oszustwo internetowe
On 11/24/2010 12:05 PM, Massai wrote:

[...]

dokładnie
samodzielny kod to teraz rodzynek.

wystarczy skasować dwie liniki programu i kazać je studentowi na poczekaniu odtworzyć. zero.

Data: 2010-11-24 23:10:25
Autor: mvoicem
oszustwo internetowe
(11/24/2010 07:18 PM), witek wrote:
[...]

No wiesz, akurat z czymś takim miałbym

Data: 2010-11-24 23:13:40
Autor: mvoicem
oszustwo internetowe
[...]

Wiesz, jakby mi ktoś skasował z mojego programu (samodzielnie pisanego) 2 linijki - to miałbym problem z ich odtworzeniem. Wg mnie kiepskie kryterium.

p. m.

ps: sorry za przedziwnego poprzedniego posta, w czasie edycji kliknęło mi się wyślij a cancel nie chciał pójść. Jest jakaś metoda na cancelowanie postów, jeżeli się korzysta z newsów neostrady?

Data: 2010-11-24 16:51:58
Autor: witek
oszustwo internetowe
On 11/24/2010 4:13 PM, mvoicem wrote:

Wiesz, jakby mi ktoś skasował z mojego programu (samodzielnie pisanego)
2 linijki - to miałbym problem z ich odtworzeniem. Wg mnie kiepskie
kryterium.

to jeszcze zalezy co się kasuje.
jak ci skasuje wzorek, ktory cierpliwie wyliczales na papierze to wiadomo, że go nie odtworzysz.

Jak ci skasuje for i zwykle nastepnego If za nim, to nie powinienes miec z tym problemu jeśli wiesz do czego to służyło i co miało robić.

ps: sorry za przedziwnego poprzedniego posta, w czasie edycji kliknęło
mi się wyślij a cancel nie chciał pójść. Jest jakaś metoda na
cancelowanie postów, jeżeli się korzysta z newsów neostrady?

serwer nie akceptuje cancel i co mu zrobisz.

Data: 2010-11-24 18:38:39
Autor: Yonek
oszustwo internetowe
On 24.11.2010 12:43, Adrian wrote:
JakiÂś czas temu znalazÂłem ogÂłoszenie w sieci odnoÂśnie pomocy dydaktycznej
przy wykonywaniu laborek projektĂłw oraz edycji dokumentĂłw.

Takie pajace jak ty tylko uprzykrzają życie. Kiedyś trudniąc się freelancerką miałem kilku takich, co to zlecili oprogramowanie... a w trakcie wykonania okazywało się, że promotor czy egzaminator zmienił koncepcję i delikwent domaga się (a jakże!) gratisowych zmian w zleceniu.

--
pzdr

oszustwo internetowe