oszustwo na allegro

Data: 2011-12-25 13:10:19
Autor: Irokez
oszustwo na allegro
Użytkownik "dr tyrell" <gugus.pk@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7b821b88-8955-495e-a214-b900e693cf2dg41g2000yqa.googlegroups.com...
Witam zawarłem umowe zlecenie z oszustem podającym sie za pracownika
znanej firmy w Warszawie , wystawilem 8 przedmiotów o łącznej wartości

Znana firma i potrzebuje "pionków" na aledrogo zamiast samemu założyć konto i nie płacić pośrednikowi?
buhaha.. myśleć, myśleć...

wszystko .Dzisiaj był u mnie dzielnicowy z potwierdzeniem że ja to
ja , jeden z kupujących zgłosił na mnie doniesienie. Nie mam pojęcia
co mam robić. Proszę o pomoc.

Oddać kasę kupującym, pozwać "znaną firmę"

--
Irokez

oszustwo na allegro