oszustwo na allegro

Data: 2011-12-26 17:08:59
Autor: Marek Dyjor
oszustwo na allegro
dr tyrell wrote:
Witam zawarłem umowe zlecenie z oszustem podającym sie za pracownika
znanej firmy w Warszawie , wystawilem 8 przedmiotów o łącznej wartości
ok 7,6tys zł. Przedmioty nie zostały wysłane a ja przelałem 95%
pieniędzy na konto oszusta. Sprawe zgłosiłem na policji , nie byłem
jedynym oszukanym przez tego cwaniaka. Teraz niestety mam problem z
oszukanymi kupującymi. Allegro nie chce mi pomóc ,według nich to ja
zawarłem umowę z kupującymi i to ja jestem odpowiedzialny za
wszystko .Dzisiaj był u mnie dzielnicowy z potwierdzeniem że ja to
ja , jeden z kupujących zgłosił na mnie doniesienie. Nie mam pojęcia
co mam robić. Proszę o pomoc.

W sumie interesująca linia obrony...

wynajnij za część tej przelanej kwoty dobrego papugę...

oszustwo na allegro