oszustwo restauratora

Data: 2011-12-13 16:13:20
Autor: Pawel
oszustwo restauratora
W pewnej restauracji potrawy przygotowywane sa z produktow seropodobnych a w menu widnieje wszedzie zapis iz jest to mozarella. Wedlug mnie jest to oszustwo, nie zamierzam placic za cos czego nie otrzymuje. Czy to mozna podciagnac pod oszustwo? Gdzie zglosic? Sanepid? Prosze o nakierowanie mnie na odpowiednia instytucje

Data: 2011-12-13 16:21:04
Autor: qwerty
oszustwo restauratora
Użytkownik "Pawel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jc7q28$hhs$1@pepin.quarto.pl...
[...]

W sklepie w większości przypadków kupujesz tłuszcz, a nie ser.

Data: 2011-12-13 17:27:15
Autor: Robert Tomasik
oszustwo restauratora
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jc7qg9$fj1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takimi sprawami zajmuje się Inspekcja Handlowa.

Data: 2011-12-13 18:26:12
Autor: Pawel
oszustwo restauratora

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc7uhr$t0o$3inews.gazeta.pl...
[...]

chcac zglosic skarge to tejze instytucji trzeba wskazac  przepis ustawy, którego naruszenie zarzuca zgłaszający zawiadomienie. Czy ktos biegly w prawie moglby mi wskazac ten konkrety przepis?

Data: 2011-12-13 18:29:03
Autor: Liwiusz
oszustwo restauratora
W dniu 2011-12-13 18:26, Pawel pisze:
[...]

Generalnie jest to niezgodność produktu z umową - ma być z serem mozzarellą, jest z czymś innym ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-12-13 18:31:06
Autor: Bydlę
oszustwo restauratora
On 2011-12-13 17:26:12 +0000, "Pawel" <npg3@wp.pl> said:

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Takimi sprawami zajmuje się Inspekcja Handlowa.
chcac zglosic skarge to tejze instytucji trzeba wskazac  przepis ustawy,

Podaj przepis ustawy nakazujący podawanie przepisu ustawy, gdy zgłaszasz podejrzenie, że restaurator oszukuje na recepturze. Ops! nie podejrzenie:

On 2011-12-13 15:13:20 +0000, "Pawel" <npg3@wp.pl> said:

W pewnej restauracji potrawy przygotowywane sa z produktow seropodobnych a w
menu widnieje wszedzie zapis iz jest to mozarella.

Pewność.

 Czy ktos biegly w
prawie moglby mi wskazac ten konkrety przepis?

Np. art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Inspekcji Handlowej

--
Bydlę

Data: 2011-12-14 09:35:01
Autor: Kris
oszustwo restauratora
[...]

Zagłosuj nogami. Przestań korzystać z usług tej restauracji.

Data: 2011-12-14 18:07:12
Autor: Johnson
oszustwo restauratora
W dniu 2011-12-14 09:35, Kris pisze:

Zagłosuj nogami. Przestań korzystać z usług tej restauracji.

Ciekawe jak, jak on tam najpewniej pracuje.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-12-14 19:46:29
Autor: Bydlę
oszustwo restauratora
On 2011-12-14 17:07:12 +0000, Johnson <johnson@nospam.pl> said:

W dniu 2011-12-14 09:35, Kris pisze:

Zagłosuj nogami. Przestań korzystać z usług tej restauracji.

Ciekawe jak, jak on tam najpewniej pracuje.

To też niezła sugestia w takiej sytuacji.

--
Bydlę

oszustwo restauratora