ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha

Data: 2009-06-24 10:01:45
Autor: jan kowalski
ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
Data: 2009-06-24 12:25:46
Autor: Jerzy Olszewski
ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
jan kowalski pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6750099,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_podbrzusze.html?skad=rss

Sondaże są takie, bo po płaczliwym apelu Donalda T. na jesieni 2007 do wyborców SLD o poparcie ostatniego dnia kampanii, elektorat SLD regularnie popiera PO w obawie przed powrotem PiS.

Gdybym był rdzennym wyborcą PO, tym od planów szlachetnych POPiS , to nie czuł bym się z tym zbyt komfortowo. Rzecz gustu.

"My stoimy tam , gdzie staliśmy, Wy tam, gdzie stało ZOMO" :)

Data: 2009-06-24 12:46:15
Autor: iktorn
Jerzy Olszewski pisze:
jan kowalski pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6750099,Sondaz__Gazety___Twarde_jadro_PiS_kontra_miekkie_podbrzusze.html?skad=rss

Qwa, czemu nie pójdziecie z tym sobie na pl.soc.polityka
Kij mnie obchodzą PO, PiS, SLD i inne głupie skrótowce

Data: 2009-06-24 12:49:19
Autor: Robert
Jerzy Olszewski pisze:
iktorn pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
jan kowalski pisze:

[...]

Ktoś "nawali" Ci na wycieraczkę i powie "to nie wchodź, omijaj".

RM.

Data: 2009-06-24 10:57:01
Autor: jan kowalski
ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha

kasztany tez powinny byc raz w roku a sa codzinnie...

Data: 2009-06-24 12:55:08
Autor: Jerzy Olszewski
Robert pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
iktorn pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
jan kowalski pisze:

[...]

A może ty byś się pokusił położyć na tą wycieraczkę, skoro już uznałeś ją za swoją, jakiś pachnący kwiatek w postaci sensownego wpisu na temat ?

Czy tylko czekasz, aż ktoś ci powie co masz jutro kupić?

Data: 2009-06-24 13:09:44
Autor: Robert
Jerzy Olszewski pisze:
Robert pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
iktorn pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
jan kowalski pisze:

[...]

Właśnie Ty uznałeś grupę za swoją, bo robisz na niej burdel.
Nie oczekuję kwiatków na mojej wycieraczce. Nie życzę jednak sobie na niej wnoszenia "brudu".

Wątki dotyczące giełdy niestety szybko umierają. Te polityczne mają się lepiej. Widać jak nasza nędzna polityka wpływa na życie obywateli, w tym
niestety Twoje. Szkoda, bo widać po Sakiewce, że niegłupi facet jesteś.

EOT

RM.

Data: 2009-06-24 14:15:55
Autor: Jerzy Olszewski
Robert pisze:
Jerzy Olszewski pisze:
Robert pisze:
Jerzy Olszewski pisze:

[...]

EOT znaczy koniec tematu. Użyć czegoś takiego można albo mając siłę sprawczą (będąc moderatorem), albo mając przerost ego. Ponieważ nie jesteś moderatorem, więc wniosek oczywisty. Przerost ego. To da się leczyć, tylko trzeba chcieć.

Ponieważ jednak nie jest EOT, wiec powiem Ci tak.

Ty uważasz, że sprawy ogólniejsze , takie jak polityka nie mają związku z tematem grupy.

Ja uważam, i ci, którzy dzisiaj te wątki rozpoczęli przede mną, że mają.

Wobec tego mamy problem.

Jak proponujesz go rozwiązać ?

Ja zaproponowałem "nie czytaj".

PS
Mam takie wewnętrzne przekonanie, że gdybym napisał coś w tym stylu: "o kurcze , znowu ten kartofel zawetował...", to spotkało by się z powszechnym aplauzem tych, którzy tak w imię "czystości zasad etyki i-netowej" reagują. Ćwiczcie panowanie nad emocjami. To ważny element dobrego gracza giełdowego. Nie dajcie się prowokować :)

Data: 2009-06-24 14:41:44
Autor: skippy
ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

[...]

Kiedy tu ostatni raz ktoś załozył watek anty-prezydentowi pis?

Data: 2009-06-24 19:17:16
Autor: marfi
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1t5hs$jm6$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

  Napisz nie o "kartoflu" a o "ryżym" - zobaczymy ilu jest ideologicznych zwolenników podwyższania podatków :)

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4184 (20090624) __________

Data: 2009-06-24 13:35:25
Autor: skippy

Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:h1t05j$9rd$1news.task.gda.pl...
Jerzy Olszewski pisze:
jan kowalski pisze:

[...]

Tu jest pewna grupa docelowa i on nie przestanie aż zmoczą dwa razy wybory.
Czyli jeszcze rok z okładem.
A później nie wiadomo, pewnie tez nie.

Data: 2009-06-24 13:00:57
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1sv39$4h6$1atlantis.news.neostrada.pl...
jan kowalski pisze:

[...]

A ilu zwolenników płaczących za socjalizmem PRL ma PiS via RM?
Pewnie z AK.

Data: 2009-06-24 11:09:30
Autor: jan kowalski
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

> [...]
>
> "My stoimy tam , gdzie staliśmy, Wy tam, gdzie stało ZOMO" :)

A ilu zwolenników płaczących za socjalizmem PRL ma PiS via RM?

skippy nie bron ich\jakos ci nie do twarzy\  lepiej napisz cos o mercorze

Data: 2009-06-24 13:27:39
Autor: skippy
ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha
Nikogo nie bronię, tylko mnie irytują takie bezsensowne argumenty.
Kompletnie kretyńskie, odpowiedziałem analogicznym.

MCR wygląda nieźle - zaleta to bardzo bliski SL.
Mało do stracenia duzo do zyskania.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-24 12:29:01
Autor: jan kowalski
[...]

ok dzieki,

ot jak kasztany tlum. wyniki sondar.- sa lepsze niz w wybory-ha