otaczaj± nas? (¦T samochody)

Data: 2014-04-21 22:54:24
Autor: Pete
otaczaj± nas? (¦T samochody)
W dniu 2014-04-20 22:36, noname pisze:

Dzi¶ w "Widomo¶ciach" TVN (normalnie nie mam telewizora, byłem w go¶cinie)
- usłyszałem o (od tego roku) obowi±zku rejestracji przebiegu pojazdu na
przegl±dzie,
uzasadniono to niby pomoc± w oszustwach samochodowych,
ja tu jednak jako¶ zobaczyłem drugie dno i nie jestem wyznawc± teorii
przypadku
- czy nie szykuj± "przypadkiem" :) aparatu wspomagania kontroli (tych
ewidencji przebiegu vat lub kilometrówki) ?
Od kiedy to nasze Państwo "wspomaga" :) obywatela?

I dzięki temu, Polska będzie jedynym krajem na ¶wiecie gdzie liczniki się kręci 'do przodu' :)

--
Pete

Data: 2014-04-21 23:55:52
Autor: Gotfryd Smolik news
otaczaj± nas? (¦T samochody)
On Mon, 21 Apr 2014, Pete wrote:

I dzięki temu, Polska będzie jedynym krajem na ¶wiecie gdzie
liczniki się kręci 'do przodu' :)

"Będzie" powiadasz?
  Znaczy powie¶ci o Żukach i Nyskach zaliczaj±cych miliony kilometrów
stoj±c w garażu s± mitem? ;)
(chodzi o to, że NIE jedzie, ale generuje "uzasadnienie zakupu paliwa").

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-22 09:55:06
Autor: Pete
otaczaj± nas? (¦T samochody)
On Mon, 21 Apr 2014, Pete wrote:

[...]

Dostawczaki nie podchodz± pod osobówki, więc nie ma wymogu ewidencji przebiegu - ergo nie ma konieczno¶ci kręcenia.

Co innego osobówki.

--
Pete

otaczaj± nas? (¦T samochody)