Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   oto co znalazlem dzisiaj na jednym z forum na temat prowokacji m pod krzyzem przez PO i ich goebelsowskie szczekacze TVN

Data: 2010-10-29 01:59:48
Autor: muto2100
oto co znalazlem dzisiaj na jednym z forum na temat prowokacji m pod krzyzem przez PO i ich goebelsowskie szczekacze TVN
no ja też tam byłem kilka razy

zazwyczaj na starówce bywam z raz w tygodniu na obiad
(czasem rzadziej)

i przechodziłem koło
tego krzyża

widziałem jak pijani bogato wyglądający (pewnie biznesmani) wychodzili
z lokalu gdzie
było to wyjątkowo tanie
wino i prowokowali i wyzywali osoby cicho siedzące wokół krzyża
gdy zaczynała sie pyskówka , to TVN to nagrywał i pokazywał
"zadymiarzy obrońców"
ale nie pokazywali tych co pierwsi wszczynali awanture
widziałem agresje i prowokacje ogłupionych przez POwską propagande
debili w dresach, jakichś pseudo anarchistów, biznesmanów

a policja nie reagowała
tak samo jak nie reagowali na ludzi z alkoholem
a powinni
picie alkoholu na ulicy
, bogato ubrani z winem, biedniej ubrani z wódą lub piwskiem
anarchiści
zero
reakcji policji , zero !!!!

Data: 2010-10-29 12:39:42
Autor: MH
[...]

Zgadza się!!  A od kwietnia Krakowskie Przedmieście było okupowane przez bandę
stetryczałych niedorozwojów robiących sobie łódstok wokół dwóch badyli
sklepanych na krzyż , wyjących przez megafony różnego rodzaju kalumnie
skierowane pod adresem demokratycznie wybranego prezydenta i takie tam.
Zero reakcji policji , zero !!!

MH

P.S. Jakaś tam reakcja była , mizerna bo mizerna , ale była. Co prawda dopiero
wtedy , gdy jeden ze stetryczałych DURNIÓW będąc w totalnym amoku pomylił sobie
tablicę pamiątkową z szaletem miejskim.