oto dowod ze PRL nadal istnieje

Data: 2011-07-10 11:53:32
Autor: Bruner
oto dowod ze PRL nadal istnieje
Data: 2011-07-10 18:06:55
Autor: boukun
oto dowod ze PRL nadal istnieje

Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivchu2$17u$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=vVEwa-y7Etc&feature=related

Tylko co ma wspólnego Gierek ze stanem wojennym, podwyżkami z 1982 roku i propagandzistą Tadeuszem Moszem, który od stanu wojennego jest autorytetem "ekonomicznym" w żydomediach?

boukun

Data: 2011-07-10 12:16:26
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ivcio8$dmn$1mx1.internetia.pl...

Tylko co ma wspólnego Gierek ze stanem wojennym, podwyżkami z 1982 roku i

doprowadzil do nedzy, zadluzenia, zamieszek i aby ratowac komune jego prawa reka musiala wprowadzic stan wojenny

Data: 2011-07-10 18:22:25
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivcj90$77t$1news.onet.pl...

[...]

Chyba kpisz sobie, Gierek doprowadził do nędzy? Gierek był prze zbrodniarza Jaruzelskiego internowany i wcześniej na rozkaz kahału odstawiony...

Stan wojenny był weprowadzony z inspiracji Geremka...

Tak dobrze, jak się żyło Polakom za Gierka już nigdy nie będzie, dobre czasy się skończyły wraz ze stanem wojennym...

boukun

Data: 2011-07-10 12:35:30
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ivcjla$i73$1mx1.internetia.pl...

Tak dobrze, jak się żyło Polakom za Gierka już nigdy nie będzie, dobre czasy się skończyły wraz ze stanem wojennym...

boukun

owszem ze sie dobrze zylo milo to wspominam ale zylo sie na kredyt i te dlugi w koncu musialy doprowadzic do kryzysu

popelniono wiele bledow zamiast inwstowac w przemysl kupowalo sie za kredyt zywnosc na zachodzie aby ludzie nie strajkowali

Data: 2011-07-10 18:38:41
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivckco$c0c$1news.onet.pl...

[...]

Jakie to były długi? Wcale nie musiały doprowadzić do kryzysu, kryzys był zaplanowany z zimną kalkulacją. Światowy syjonizm podłożył po prostu Gierkowi konia trojańskiego, a marcowe gnidy i KORniki zronbiły na miejscu swoje. To co im się nie udało w Europie w 1968 rou, skończyli z powodzeniem ostatecznie w 1989 roku, w Polsce wcześniej wytzrebiając przez lata stagnacji Polpków z opozycji...

Za dwa lata dopiero zbaczysz, co to jest kryzys i życie na kredyt... Gierka inwestycje się po 100 kroć spłaciły...

boukun

Data: 2011-07-10 12:45:31
Autor: Bruner
oto dowod ze PRL nadal istnieje
no niech ci bedzie ale jak sie umie rzadzic to do kryzysu nie dochodzi

Data: 2011-07-10 18:52:31
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivckvh$e1p$1news.onet.pl...
no niech ci bedzie ale jak sie umie rzadzic to do kryzysu nie dochodzi

A spróbuj rozwalić tę bandę?

boukun

Data: 2011-07-10 18:51:30
Autor: pluton
oto dowod ze PRL nadal istnieje
> no niech ci bedzie ale jak sie umie rzadzic to do kryzysu nie dochodzi

A spróbuj rozwalić tę bandę?

jak ci sie nie podoba, to sam ja rozwal.

Nullification

Data: 2011-07-10 19:03:27
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivclnq$bgm$1inews.gazeta.pl...
> no niech ci bedzie ale jak sie umie rzadzic to do kryzysu nie dochodzi

A spróbuj rozwalić tę bandę?

jak ci sie nie podoba, to sam ja rozwal.

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Tak, tak, w pojedynkę, razem z ich aparatem sądowniczym...

boukun

Data: 2011-07-10 20:41:30
Autor: pluton
oto dowod ze PRL nadal istnieje
> jak ci sie nie podoba, to sam ja rozwal.

Tak, tak, w pojedynkę, razem z ich aparatem sądowniczym...

Wez szwagra. Ty skoczysz przez plotek, jego ktos podwiezie motorowka
i zara bedziemy 10-ta potega.

Nullification

Data: 2011-07-10 18:38:59
Autor: pluton
oto dowod ze PRL nadal istnieje
Za dwa lata dopiero zbaczysz, co to jest kryzys i życie na kredyt...
Gierka
inwestycje się po 100 kroć spłaciły...

.... i juz bylismy trzecia potega swiatowa, tuz tuz za usa i zsrr,
wyslalismy rakiety na marsa, budowalismy elektrownie jadrowe,
kazdy z polakow mial dom i po 2 samochody,
bylismy trzecim swiatowym eksporterem dobr wszelakich, ale przyszedl
Walesa i wszystko rozpierdolil.

Nullification

Data: 2011-07-10 18:51:37
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivcl0a$96p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może jeszcze nie trzecią, ale 10-tą tak...

boukun

Data: 2011-07-10 18:51:01
Autor: pluton
> [...]
>
> -- > pozdrawiam
> P.L.U.T.O.N.

Może jeszcze nie trzecią, ale 10-tą tak...

Potezna zaiste byla to potega. Walesa skoczyl przez plotek i zostaly tylko
sny o potedze.

Nullification

Data: 2011-07-10 19:02:27
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivclmr$bf6$1inews.gazeta.pl...

> [...]

boukun

Potezna zaiste byla to potega. Walesa skoczyl przez plotek i zostaly tylko

Kurna mieszasz równo, jak te w mediach... A Geremka, Mazowieckiego kto motorówkami podwiózł do stoczni? Wałęsa to był tylko ponek, w teju syjonistycznej grze... Kto dziś doradza prezydentowi? Kto się utrzymał u steru i kto cały czas zakulisowo pociągał za sznurki?

boukun

Data: 2011-07-10 17:35:31
Autor: obserwator
[...]

Jaruzelski i Kiszczak to Zydzi? Zakulisowo pociaga ale glownie Kreml i Niemcy.

Data: 2011-07-10 17:42:02
Autor: obserwator
oto dowod ze PRL nadal istnieje

 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (...)

Przesluchaj sobie te nagrania z wykadu prof. Andrzeja Nowaka i dowiedz sie kto naprawde pociaga za sznurki.

http://solidarni2010.pl/n,500,8,miniwyklad-28062011-prof-andrzej-nowak.html

Data: 2011-07-10 19:44:38
Autor: boukun
oto dowod ze PRL nadal istnieje

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivco9a$jm0$1inews.gazeta.pl...

(...)

Przesluchaj sobie te nagrania z wykadu prof. Andrzeja Nowaka i dowiedz sie
kto naprawde pociaga za sznurki.

http://solidarni2010.pl/n,500,8,miniwyklad-28062011-prof-andrzej-nowak.html

Poczytaj sobie naprawdę mądrej wypowiedzi, przed chwilą napisanej na soc.culture.polish:

"Debil # 2 do dzisiaj nie jest w stanie wyciagnac wnioskow z przebiegu
chutzpy 1968 r.

Towarzystwo: Michnik i komandosi, byli w 100% pochodzenia swiezo-
zydowskiego, z rodzinami siedzacymi historycznie w
KPP i agenturalnych strukturach Stalina w Polsce.
Mieszkali w dobrych mieszkaniach rzadowych, czesto korzystali z
dostepu ze sklepow "za zoltymi firankami" dla elity.
Michnik sam opisuje swoj udzial w zydowskim "Czerwonym Harcerstwie"
Kuronia, spiewajacy zydowskie piosenki.
Obracal sie Michnik w takim wyizolowanym towarzystwie i wyzwalal
Polske? ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Dzieki tej izolacji umyslo-towarzyskiej doszlo do obledu chutzpy
marcowej 1968.
Nikt przy zdrowym umysle na te serie prowokacji by nie poszedl, tylko
ktos kto w swojej izolanckiej glupocie zaczal myslec, ze jego wlasne
towarzystwo 14+1 "komandosow" to cala Polska.

W marcu, na dziedzincu Uniwersytetu, grupa "komandosow" stojacych
naprzeciwko ORMO-wcow zaczelo prorwokowac rzucajac pod nogi ORMO-wcow
monety groszowe -- ze niby ci z palami to tylko sprzedwczycy a
zydowska grupa miala tu byc
trzonem polskosci. Zostali oczywiscie spalowani za bezczelnosc.

Potem rozmawialem z jednym z tych nieszczesnych maniakow-"komandosow".
Uwazal, ze pomysl z monetami byl wyjatkowo glupi".

Koniec cytatu.

Z tej samej opcji wywodzą się Kaczyńscy, choć "komandosami" marcowymi nie byli, bo kradli w tym czasie księżyc...

boukun

Data: 2011-07-10 18:12:32
Autor: obserwator
[...]

Brednie wyssane z brudnego palucha jakiegos paskudnego klamcy i deinformatora.

Nie czytasz wartosciowych tekstow osob, ktore nie sa anonimowe. Wklejasz jakies ohydne paszkiwle klamcow i dezinformatorow. Specjalistow od robienia
wody z mozgu ciemniakom.

Nawet na tej grupie nie czytasz tekstow dobrze udokumentowanych i nagran ktore
proponowalem ci przesluchac. Ty masz swoja obsesje. Paskudna, chora obsesje,
tepego nieuka. Grupa Michnika to przed wszytkim neokomunista:

Rymkiewicz do Michnika: Ty i Twoi ludzie jesteście spadkobiercami
Komunistycznej Partii Polski: http://www.bibula.com/?p=27084

To Róża Luksemburg wymyśliła Unię Europejską

Poeta, eseista i historyk literatury Jarosław Marek Rymkiewicz czeka na pozew
sądowy o obrazę redaktorów "Gazety Wyborczej". Spółka Agora w imieniu redakcji poczyniła kroki prawne, by postawić poetę
przed sądem. Chodzi o jego słowa z 11 sierpnia komentujące sprawę krzyża na
Krakowskim Przedmieściu:

Polacy, stając przy nim, mówią, że chcą pozostać Polakami. To właśnie budzi
teraz taką wściekłość, taki gniew, taką nienawiść - na przykład w redaktorach
"Gazety Wyborczej", którzy pragną, żeby Polacy wreszcie przestali być Polakami".

Następnie w liście otwartym J. M. Rymkiewicz napisał, iż Adam Michnik i jego
redaktorzy są spadkobiercami Róży Luksemburg i jej straszliwej idei
wynarodowienia Polaków - idei podjętej potem przez KPP.

http://zygmuntbialas.salon24.pl/249669,to-roza-luksemburg-wymyslila-unie-europejska

Data: 2011-07-10 21:15:57
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivcq2g$pju$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co tu czytać? Każdy średnio rozgarniety umysłowo człowiek wie, że w Polsce żadnej rewolucji nie było i że komuniści jak rządzili tak rządzą. A Michnik tylko uwiarygadnia kolegę Kaczyńskiego na opozycję patriotyczną, tylko po to, żeby robić zamęt i żeby Polacy się sami nie zorganizowali. I tak to Polacy mają zajęcie, PO czy PiS, kiła czy rzeżączka...

boukun

Data: 2011-07-10 19:37:27
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivcnt2$ict$1inews.gazeta.pl...

[...]

Łżesz, właśnie, że pociągają Żydzi. Jaruzelski i Kiszczak już nie rządzą, ale Kiszczak dobrał sobie swego czasu do stołu Kaczyńskiego, wcześniej wtykając go do niepolskiej już Solidarności...

boukun

Data: 2011-07-10 17:43:07
Autor: obsrwator
[...]

piepszysz glupoty tepaku.

Data: 2011-07-10 20:35:40
Autor: pluton
> [...]

steru i
kto cały czas zakulisowo pociągał za sznurki?

Potezna zaiste byla to potega. Walesa skoczyl przez plotek,
Geremka i Mazowieckiego ktos podwiozl na motorowce  i zostaly tylko
sny o potedze.

Nullification

Data: 2011-07-10 21:22:27
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivcrr2$1u7$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Potezna zaiste byla to potega. Walesa skoczyl przez plotek,
Geremka i Mazowieckiego ktos podwiozl na motorowce  i zostaly tylko

A co najgorsze, jesteśmy teraz w ogonie cywilizowanego świata i śmietnikiem Europy...

boukun

Data: 2011-07-10 21:28:50
Autor: pluton
> [...]
> sny o potedze.

A co najgorsze, jesteśmy teraz w ogonie cywilizowanego świata i

No to kurwa na co czekasz ? Zapierdaj motorowka i skacz przez plot.
Przez twoje jebane lenistwo jesteśmy teraz w ogonie cywilizowanego świata i
śmietnikiem  Europy.

Nullification

Data: 2011-07-10 21:51:53
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivcuuo$c5g$1inews.gazeta.pl...

> [...]

No to kurwa na co czekasz ? Zapierdaj motorowka i skacz przez plot.
Przez twoje jebane lenistwo jesteśmy teraz w ogonie cywilizowanego świata i

Nie przez moje, tylko przez Polaków matołectwo i sprzeczanie się tutaj, co jest lepsze, PiS czy PO...

boukun

Data: 2011-07-10 21:49:01
Autor: pluton
> [...]
> śmietnikiem  Europy.

Nie przez moje, tylko przez Polaków matołectwo i sprzeczanie się tutaj, co

Nie zrzucaj winy na nas. Najpierw piszesz, ze skok przez plotek
i podwiezienie na motorowce pozbawilo nas pozycji 10 potegi w swiecie,
ale zeby ja odzyskac to nie chce ci sie ruszyc tlustej dupy i skoczyc
samemu.

Nullification

Data: 2011-07-10 21:57:15
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivd04k$g9u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i podwiezienie na motorowce pozbawilo nas pozycji 10 potegi w swiecie,
ale zeby ja odzyskac to nie chce ci sie ruszyc tlustej dupy i skoczyc

Z matołectwem nie jestem w stanie walczyć i wygrać...

boukun

Data: 2011-07-10 21:54:31
Autor: pluton
> [...]
> samemu.

Z matołectwem nie jestem w stanie walczyć i wygrać...

to znaczy, ze jestes jeszcze wiekszym matolem od matola,
z ktorym nie jestes w stanie wygrac.

Nullification

Data: 2011-07-10 22:15:53
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivd0et$hck$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Z matołectwem nie jestem w stanie walczyć i wygrać...

to znaczy, ze jestes jeszcze wiekszym matolem od matola,

Was jest jak mrówek, jesteście jak ten perz...

boukun

Data: 2011-07-11 02:41:31
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ivcjla$i73$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tak dobrze jak Grekom przed obecnym kryzysem.

--
stevep

Data: 2011-07-11 13:31:27
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ivdgrv$u31$1news.vectranet.pl...
[...]

Za rok będzie i u nas Grecja, ha, ha...

boukun

Data: 2011-07-11 14:07:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-11 13:31, boukun pisze:

Za rok będzie i u nas Grecja, ha, ha...

boukun

W jakim sensie? Osiągniemy ich poziom życia?

Data: 2011-07-12 01:27:37
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivepgp$c7p$2news.onet.pl...
W dniu 2011-07-11 13:31, boukun pisze:

Za rok będzie i u nas Grecja, ha, ha...

boukun

W jakim sensie? Osiągniemy ich poziom życia?

Wyjdziemy wszyscy w końcu na ulicę... i dobierzemy się bankierom do d...

boukun

Data: 2011-07-12 03:56:15
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ivg0u0$fsj$1mx1.internetia.pl...
[...]

A teraz nie wychodzisz z domu?

--
stevep

Data: 2011-07-15 22:28:45
Autor: pluton
oto dowod ze PRL nadal istnieje

Wyjdziemy wszyscy w końcu na ulicę... i dobierzemy się bankierom do d...

Ty sie dobieraj do d... a my sie dobierzemy do pieniedzy.

Nullification

Data: 2011-07-11 14:20:05
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ivemuv$abq$1mx1.internetia.pl...
[...]