otomoto

Data: 2010-09-28 19:04:40
Autor: WOJO
otomoto
Hej !
Wtajemniczcie mnie, bo nie łapię.
W jakim celu ukazało się to ogłoszenie ?
http://otomoto.pl/honda-accord-accord-C15202953.html
Właściciel ma coś nie tak pod sufitem, że musiał się pochwalić ?
Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2010-09-28 19:41:33
Autor: Seba
otomoto
Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:04:40 +0200, WOJO napisał(a):

[...]

Oj, przez formularz kontaktowy możesz skrobnąć kilka słów do
sprzedającego ;-)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-09-28 21:00:32
Autor: WOJO
otomoto
Oj, przez formularz kontaktowy możesz skrobnąć kilka słów do
sprzedającego ;-)
Jesne - 2 lata walczyłem ze spamem, bo kilka razy wypełniłem taki formularz i podałem prawdziwy adres email :)
WOJO

Data: 2010-09-28 23:49:53
Autor: Olek
otomoto
On 2010-09-28 19:04, WOJO wrote:
Hej !
[...]

przy okazji jaki on bezwypadkowy to widać po tylnej klapie :D

Data: 2010-09-29 09:30:12
Autor: szerszen
otomoto

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7t775$klf$1@node1.news.atman.pl...

Wtajemniczcie mnie, bo nie łapię.

no ja twojego posta tez nie do konca

W jakim celu ukazało się to ogłoszenie ?

sprzedazy auta

Właściciel ma coś nie tak pod sufitem, że musiał się pochwalić ?

dlaczego pochwalic, chce sprzedac i skad wniosek ze wystawil je wlasciciel, a nie komisant?

Czy to może ogłoszenie specjalnie dla wtajemniczonych, wiedzących, że
budynki w tle należą to konkretnego autokomisu ?

a czemu patrzysz na budynki, calkowicie pomijajac wielka zawieszke komisowa na lusterku?

dziwi cie to ze komis wystawia auta na otomoto, allegro czy innym serwisie, czy jak?

Data: 2010-09-29 10:01:36
Autor: WOJO
otomoto
dziwi cie to ze komis wystawia auta na otomoto, allegro czy innym serwisie, czy jak?
To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po bliższe informacje :)
WOJO

Data: 2010-09-29 10:08:50
Autor: Agent
otomoto

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:4ca2f263$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
dziwi cie to ze komis wystawia auta na otomoto, allegro czy innym serwisie, czy jak?
To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po bliższe informacje :)
WOJO

Jak to gdzie? W Warsaw :)

Data: 2010-09-29 12:08:42
Autor: szerszen
otomoto

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ca2f263$0$22805$65785112@news.neostrada.pl...

To powiedz mi Sherlocku, gdzie mogę obejżeć auto lub gdzie zadzwonić po bliższe informacje :)

pewnie sirota zapomniala wpisac, nie takie kwiatki sie zdarzaja jak komisanci masowo auta wystawiaja, ciesz sie ze zgadza sie tytul z opisem i zdjeciem

Data: 2010-09-29 16:26:00
Autor: venioo
otomoto
W dniu 2010-09-29 10:01, WOJO pisze:
[...]

A moze by sie tak skontaktowac ze sprzedajacym poprzez formularz kontaktowy, Sherlocku?

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

Data: 2010-09-29 18:37:09
Autor: WOJO
otomoto
A moze by sie tak skontaktowac ze sprzedajacym poprzez formularz kontaktowy, Sherlocku?
A zdaje Ci się, że co zrobiłem w pierwszej kolejności ?
WOJO

otomoto