otwarcie nowego sklepu w W-wie

Data: 2010-02-01 17:36:02
Autor: 666
otwarcie nowego sklepu w W-wie
W sumie to mnie ciekawi, dlaczego sklepy akurat nurkowe powstają na zadupiach?
Nie to, że koniecznie przy Nowym Swiecie...
JaC
PS. Nie jest to pytanie czepliwe, po prostu chciałbym wiedzieć.
Przecież w Łomiankach czynsze jeszcze tańsze, nie mówiąc o Legionowie czy Babicach.

-- -- -

| Już niedługo, bo w drugiej połowie lutego wielkie otwarcie największego sklepu nurkowego w Warszawie, przy ul. Morcinka 5/25
(Bemowo)

Data: 2010-02-01 20:20:02
Autor: Divemania.pl

Użytkownik " 666" <666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk6vte$mn2$1inews.gazeta.pl...
[...]

He He ;) No coś w tym jest, ze sklepy nurkowe w W-wie raczej nie znajdują się w centrum. Mysle, ze jest to spowodowane głównie zabijającymi cenami lokali z W-wie. Po za tym Bemowo to zadupie dla mieszkajacych na Ursynowie, Pradze itp. - ale dla ludzi z Woli, Ochoty no i Bemowa to bardzo fajna miejscowka. Kolejny powod, dla ktorego wlasnie tam otwieramy sklep to fakt, ze na bemowie mieszka najwiecej, po Ursynowie, ludzi w W-wie a nie ma tam za bardzo dobrze wyposazonych sklepów dla końcowych klientow.

Pozdrawiam,
Przemysław Kacprzak
Divemania.pl __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4822 (20100131) __________

Data: 2010-02-01 11:40:33
Autor: Looiee
otwarcie nowego sklepu w W-wie

He He ;) No co w tym jest, ze sklepy nurkowe w W-wie raczej nie znajduj
si w centrum. Mysle, ze jest to spowodowane g wnie zabijaj cymi cenami
[...]
bardzo dobrze wyposazonych sklep w dla ko cowych klientow.

Pozdrawiam,
Przemys aw Kacprzak
Divemania.pl

Gratulacje!
Z ciekawości, szacowaliście jakoś potencjał tutejszego rynku?
Ostatecznie to chyba będzie 15 sklep nurkowy w stolicy, czyli spora
konkurencja?

pozdr

Data: 2010-02-01 22:16:24
Autor: Divemania.pl
[...]

Nie robilismy żadnych tego typu badań. Otwarcie sklepu traktujemy jako naturalny etap rozwoju. Stacjonarne Centrum to nie tylko sklep ale i porządna, dobrze wyposażona sala wykładowa, centrum serwisowe itp. Wszystko w jednym miejscu więc nawet jak sam sklep miałby nie byc strzałem w dziesiątkę - taki ruch jest wskazany.
Po za tym sklepów nurkowych z W-wie jest sporo ale czy w którymkolwiek z nich jesteś w stanie wybrać sobie sprzęt spośrób naprawdę sporej oferty ? Większosć z nich skupia się na wąskiej grupie marek lub wręcz jednej marce.
U nas będzie tego sporo. Np. chciałbys kupić uprząż do twina - jest ich wiele - Halycon, Anhigna, Zeagle, Diverite itd. - każdy ma jakieś uprzęże i nie wiadomo w końcu którą kupić.
W takiej sytuacji będziesz mógł przyjść do nas i na zywo obejżeć, przymierzyć i wybrać tą która będzie Ci najbardziej odpowiadała. Co więcej - większość sprzętu będzie mozna wypożyczyć i przetestować !
Suma summarum mamy kilka pomysłów, które mają sprawić, ze nie będzie to tylko kolejny sklep nurkowy ale Centrum Nurkowe z prawdziwego zdarzenia - bo takiego, naszym zdaniem w W-wie brakuje.

Pozdrawiam,
Przemysław Kacprzak __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4822 (20100131) __________

Data: 2010-02-02 15:20:52
Autor: 666
otwarcie nowego sklepu w W-wie
Przeciętny warszawski sklep nurkowy wygląda jak składzik miałomiasteczkowego żyda po pożarze - nic w nim nie ma.
A mało kto jest idiotą, żeby robić rundę po 15 sklepach na peryferiach wokół stolicy.
Jak powstawało żoliborskie "zagłębie" nurkowe (2 na Spójni, Potocka, Shark) to już był mały zaczątek sensu.
A tak to pozostaje internet, z którego kupujący coraz lepiej umieją korzystać.
Zyczę Wam jak najlepiej, ale zapewne utopicie.
JaC

-- -- -

Data: 2010-02-02 07:57:51
Autor: Looiee
On 2 Lut, 15:20, " 666" <6...@gazeta.pl> wrote:
[...]

czy ja wiem - wszystko jest kwestią skali przedsięwzięcia. Pamiętaj
też że sklepy nurkowe zarabiają na nurkach, którzy się wyposażają od
zera czyli rekreacyjnych, a nie technicznych. Ci pierwsi nie mają
wyrobionego własnego poglądu i kupują to co zarekomenduje im
instruktor (i robią to zwykle w zarekomendowanym przez niego sklepie),
ci drudzy zaś nie są atrakcyjnym klientem dla sklepu, bo wiedzą czego
szukają i zawsze znajdą najtaniej, a jak nie znajdą to sami ukują,
uszyją albo zmontują.

pozdr

otwarcie nowego sklepu w W-wie