otwarcie plastikowego okna

Data: 2010-07-23 08:13:07
Autor: KM
otwarcie plastikowego okna
Witam!

Mam okna z "Normy 2000" i mam problem z otwarciem jednego z nich. Sa to kilkuletnie okna, generalnie do tej pory zadnych problemow. Natomiast w jedym oknie jedna polowka nie chce sie otworzyc. Klamke mozna jedynie lekko obrocic na pograniczu luzow mechanizmu...
Czy da sie to jakos otworzyc ?

Pozdrawiam
KM

Data: 2010-07-23 00:20:56
Autor: Jarek P.
On 23 Lip, 08:13, "KM" <nos...@onet.pl> wrote:
[...]

Zdejmij osłonkę z dolnego zawiasa okna. Od góry powinna tam być śruba
do regulacji wysokości ustawienia okna, do jej kręcenia potrzebny jest
imbus. Spróbuj delikatnie podnieść okno, bo być może się opuściło na
tyle mocno, że rygle są zakleszczone.

J.

Data: 2010-07-23 20:51:58
Autor: KM

"Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> wrote in message news:4da76d1a-5f70-4f4c-982c-9ed82c592fecz10g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

    >do regulacji wysokości ustawienia okna, do jej kręcenia potrzebny jest
    >imbus. Spróbuj delikatnie podnieść okno, bo być może się opuściło na

Niestety nie pomaga...
Czy sa jakies inne (jakiekolwiek) malo inwazyjne metody otwarcia okna ?

Pozdrawiam!

Data: 2010-07-24 10:00:40
Autor: Jarek P.

Użytkownik "KM" <nospam@onet.pl> napisał w wiadomości news:i2cocd$ank$1news.onet.pl...

Niestety nie pomaga...
Czy sa jakies inne (jakiekolwiek) malo inwazyjne metody otwarcia okna ?

To tu już moja wiedza n/t okien się kończy, obawiam się, że jesli są zablokowane rygle, to inaczej jak destrukcyjnie tego okna już nie otworzysz.

Spróbuj wejść na forum Muratora (http://forum.muratordom.pl/), tam jest sporo fachowców od okien (np. kol. Jareko), może od nich się czegoś dowiesz.

J.

Data: 2010-07-24 10:34:00
Autor: Koteczek
otwarcie plastikowego okna

Spróbuj wejść na forum Muratora (http://forum.muratordom.pl/), tam jest
sporo fachowców od okien (np. kol. Jareko), może od nich się czegoś dowiesz.

jak ktos sie dowie to niech napisze, mam podobny problem w piwnicy - okno da sie jedynie uchylic (klamka w gorze), po zamknieciu klamki nie da sie obrocic do poziomu ani w dol :-( Okno moge albo przymknac (ale nie zamknac) albo miec uchylone!

otwarcie plastikowego okna