otwieranie konta w Idea Bank

Data: 2012-06-26 07:47:25
Autor: mohonk
otwieranie konta w Idea Bank
W systemie IB (mam login od czasu lokaty z kuponem) wyklikałem sobie otwarcie konta idealnego i konta oszczędnościowego. Oba konta od razu założyły się automatycznie tj. widzę numery rachunków i mogę wejść w szczegóły, ale chyba są nieaktywne (nie działają przyciski pola przelewu i historii). I stąd moje pytanie - jak długo czeka się na telefon od pracownika Idea Banku w sprawie założenia konta (przesłania umowy)?

Czekam już 6 dni - w innych bankach z reguły dzwonili tego samego dnia...

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 01:59:32
Autor: eisenberg
otwieranie konta w Idea Bank
On 26 Cze, 09:47, "mohonk" <mohonk.SKA...@gazeta.pl> wrote:
W systemie IB (mam login od czasu lokaty z kuponem) wyklika em sobie
otwarcie konta idealnego i konta oszcz dno ciowego. Oba konta od razu
za o y y si automatycznie tj. widz numery rachunk w i mog wej w
szczeg y, ale chyba s nieaktywne (nie dzia aj przyciski pola przelewu i
historii).

I st d moje pytanie - jak d ugo czeka si na telefon od pracownika Idea
Banku w sprawie za o enia konta (przes ania umowy)?

Czekam ju 6 dni - w innych bankach z regu y dzwonili tego samego dnia...

Pewnie że nieaktywne. Musisz podpisać Umowę ramową dostarczaną przez
kuriera. Najlepiej wziąć sprawy w swoje ręce i samemu ich cisnąć. Moja
znajoma czekała prawie miesiąc (plus karta do konta)

Data: 2012-06-26 09:15:04
Autor: mohonk
otwieranie konta w Idea Bank
eisenberg <eisenberg@neo.pl> napisał(a):
Pewnie =BFe nieaktywne. Musisz podpisa=E6 Umow=EA ramow=B1 dostarczan=B1
pr=
zez
kuriera. Najlepiej wzi=B1=E6 sprawy w swoje r=EAce i samemu ich
cisn=B1=E6.=
 Moja
znajoma czeka=B3a prawie miesi=B1c (plus karta do konta)

Rzeczywiście, właśnie wrócił mi do Synca testowy przelew, który zleciłem wczoraj na to konto.

Chyba nie zależy im na klientach indywidualnych :)
Ale warunki konta i karty korzystne więc ich pocisnę :)

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 10:42:47
Autor: mohonk
[...]

Po monicie z mojej stronie zadzwonili - kurier ma przyjechać w ciągu 7 dni.  Razem z umową ma przywieźć kartę debetową.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-27 16:45:23
Autor:
mohonk <mohonk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Po monicie z mojej stronie zadzwonili - kurier ma przyjechać w ciągu 7 dni.  Razem z umową ma przywieźć kartę debetową.

Jak ci się uda założyć podziel się wrażeniami z korzystania

Data: 2012-06-27 16:52:56
Autor:
otwieranie konta w Idea Bank
mohonk <mohonk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Po monicie z mojej stronie zadzwonili - kurier ma przyjechać w ciągu 7 dni.  > Razem z umową ma przywieźć kartę debetową.
> mohonk

Biorąc pod uwagę nieprzyjazność systemów OO-GO-IB, zastanawiam się, po co
zakładać konto w IB, skoro można mieć np. taki Alior Sync z podobnymi
zaletami, co IB. Na czym polega przewaga IB na Alior Synkiem?

Data: 2012-06-28 06:01:04
Autor: mohonk
  <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Biorąc pod uwagę nieprzyjazność systemów OO-GO-IB, zastanawiam się, po co
zakładać konto w IB, skoro można mieć np. taki Alior Sync z podobnymi
zaletami, co IB. Na czym polega przewaga IB na Alior Synkiem?

Myślę, że ta przewaga uwidoczni się za jakieś pół roku (tj. gdy Synek pójdzie w ślady Tatusia).

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-04 13:26:15
Autor: mohonk
  <maleczki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Jak ci się uda założyć podziel się wrażeniami z korzystania

Dzisiaj przyjechał kurier z umową i kartą debetową. Trwało to 8 dni od złożenia wniosku. Kurier InPostu elegancko umówił się ze mną pod moją firmą i przyjechał w umówionej godzinie.

Papierów strasznie dużo do podpisania, musiałem złożyć chyba z 6 parafek, 2 wzory podpisów i 2 podpisy czytelne.

Debetówka MC Paypass bardzo ładna, błękitna ze srebrnym logo banku pośrodku (piszę o tym bo nie można jej nigdzie w necie obejrzeć, a może ktoś ciekawy) ale co zadziwiające z tyłu jest napisane, że karta jest własnością Getin Noble Banku (a przecież Idea jest osobnym bankiem od GNB)! Czyżby Getin Holding sam już się zaczął gubić w swej strukturze :)) ?

Na razie najbardziej denerwujący jest czynnik ludzki tj. konsultanci dzwoniący i przekonujący że mają dla mnie najlepszą ofertę oraz opiekun wysyłający "świetne" oferty mailem.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-04 13:49:54
Autor:
otwieranie konta w Idea Bank
Gdyby można zrzuty systemu bankowości elektronicznej, wady zalety użytkowania.
Jak działa w weekendy. Sam się przymierzam a trochę parametrów mi brakuje:) A
opinie w necie sprowadzają się do jednego słowa klucza - klony.

Data: 2012-07-04 14:02:47
Autor: mohonk
[...]

Dopiero podpisałem papiery, na razie mam nieaktywne konto i aktywną kartę Getin Noble Bank :)

Data: 2012-07-06 19:15:37
Autor: mohonk
mohonk <mohonk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Dzisiaj aktywowali mi oba konta, wniosek złożyłem 20.06 a zatem zajęło im to całe 16 dni pomimo, iż siedziba banku znajduje się kilka przecznic od miejsca doręczenia umowy. Podejrzewam, że gdybym nie napisał ponaglenia zajęłoby to dwa razy więcej czasu...
W przyszłym tygodniu przetestuję ich debetówkę.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-07-08 08:26:35
Autor: fabian 05
W dniu piątek, 6 lipca 2012 21:15:37 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
[...]

A ja myślałem, że tylko Bank Pocztowy potrafi otwierać konto 21 dni.. Są jednak tacy, którzy usiłują mu dorównać.

Data: 2012-07-09 10:39:41
Autor: mohonk
otwieranie konta w Idea Bank
fabian_05@o2.pl napisał(a):
A ja my=B6la=B3em, =BFe tylko Bank Pocztowy potrafi otwiera=E6 konto 21
dni=
.. S=B1 jednak tacy, kt=F3rzy usi=B3uj=B1 mu dor=F3wna=E6.

W Neobanku zdalne otwieranie konta również zajęło mi prawie miesiąc. Na ich obronę można dodać, że przesyłki z umową szły w obie strony tradycyjną pocztą.

Pozdrawiam
mohonk

--

otwieranie konta w Idea Bank