otworzenie konta bez kuriera

Data: 2012-08-06 03:51:52
Autor:
otworzenie konta bez kuriera
wg mojej dotychczasowej wiedzy
możliwość założenia konta bez wizyty w banku
i bez spotkania z kurierem, oferują w PL banki:

- sync
- alior
- optima bgż
- mbank
- multibank
- bank ochrony środowiska

czy oprócz tych sześciu jest jeszcze jakiś kolejny?

Data: 2012-08-06 08:07:16
Autor: Kamil Jońca
" " <klientpolskiegobanku.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Mam wrażenie, że invest bank, (ale tu wymieniasz dokumenty poczta)

KJ

union, n.:
A dues-paying club workers wield to strike management.

Data: 2012-08-06 08:13:28
Autor: knrdz
Kamil Jońca pisze:

Mam wrażenie, że invest bank, (ale tu wymieniasz dokumenty poczta)

Na tej samej zasadzie - NeoBank.

Data: 2012-08-06 12:16:39
Autor:
otworzenie konta bez kuriera
Mam wrażenie, że invest bank, (ale tu wymieniasz dokumenty poczta)

a w jaki sposób bank upewnia się o prawdziwości podpisu?
w normalnych warunkach gwarantem prawdziwości podpisu klienta
jest najczęściej pracownik banku lub kurier, dużo rzadziej notariusz

skąd bank wie, że konto zakłada i kwity podpisuje np. Jarosław Kaczyński,
a nie np. członek osławionego acz niezidentyfikowanego bliżej "układu"?

Data: 2012-08-06 12:24:08
Autor: mohonk
  <klientpolskiegobanku.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

skąd bank wie, że konto zakłada i kwity podpisuje np. Jarosław Kaczyński,
a nie np. członek osławionego acz niezidentyfikowanego bliżej "układu"?

Nie wiem jak w Investbanku ale w Neobanku oprócz podpisania umowy i przesłania kserokopii dowodu osobistego do pełnej aktywacji niezbędny jest przelew weryfikacyjny z innego rachunku bankowego.

Pozdrawiam
mohonk

--

otworzenie konta bez kuriera