otworzenie rachunku na paszport

Data: 2010-09-14 23:19:03
Autor: Stolat
otworzenie rachunku na paszport

Użytkownik "Rezydent" <rezydencja1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.vi1f56sgpnzqs0acer-8249472990...
Obywatel PL
paszport PL, brak dowodu osobistego

w paszporcie jest PESEL nie ma adresu, czy jest jakis bank, ktory otworzy rachunek osobisty ?

Facet w Aliorze zapewniał mnie, że otworzy mi na paszport.
Mój dowód jest nieco sfatygowany i koleś nie chciał na niego otworzyć (jego strata).
Powiedział mi, jak przyniosę paszport to otworzy.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-09-15 03:34:06
Autor: Rafal M
On 14 Wrz, 23:19, "Stolat" <cyrax.skasujmn...@go2.pl> wrote:

Facet w Aliorze zapewniał mnie, że otworzy mi na paszport.
Mój dowód jest nieco sfatygowany i koleś nie chciał na niego otworzyć (jego
strata).

Jak kawalek plastiku moze byc sfatygowany?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-09-15 13:14:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-15 12:34, Rafal M pisze:
[...]

   Połóż na szynie tramwajowej i poczekaj aż przejedzie ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-09-15 13:41:46
Autor: mvoicem
(09/15/2010 01:14 PM), Liwiusz wrote:
[...]

Widziałem dowód z którego można było odczytać tylko tyle że jest prawdopodobnie dowodem osobistym i część peselu.

Po prostu się starł.

p. m.

Data: 2010-09-15 17:28:25
Autor: Stolat

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:a327e901-2855-4fec-99d9-

Jak kawalek plastiku moze byc sfatygowany?

Ano może :) kiedyś mi się "złamał" w kieszeni i zaczął pękać w poprzek został sklejony taśmą bezbarwną co by się nie rozpadł :).
A to było kilka lat temu i teraz prawie pękł na pół tylko taśma go trzyma.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-09-15 20:01:53
Autor:
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał(a):
Jak kawalek plastiku moze byc sfatygowany?

Plastiki (poliwęglany), które nam wciskają od 2001 roku posiadają wady
fabryczne - jedną z nich była (a może i jest?) taka, że dowody pękają wzdłuż -
mniej więcej na lini kodu do czytników "<<<<NAZWISKO<<< itd. (nie, nie trzeba
być wandalem).
Poza tym widziałem dowód notorycznie noszony w tylnej kieszeni spodni, który
po prostu się wytrał do warstwy druku danych personalnych. Nie było na nim
nawet tej mapki Polski 'rytej' na rewersie :) Cały dokument po prostu był
matowy po obu stronach ;)

Ot, taki los naszego kraju, że zachód wciska nam za grubą kasę kiepskie
technologie, z których sam rezygnuje...

Data: 2010-09-15 22:26:48
Autor: Oli
newsroomy@WYTNIJ.gazeta.pl napisał:

Poza tym widziałem dowód notorycznie noszony w tylnej kieszeni spodni,

Ot, taki los naszego kraju, że zachód wciska nam za grubą kasę kiepskie
technologie, z których sam rezygnuje...

Ciekawe, zachód wciska nam noszenie DO w tylnej kieszeni spodni. Rzeczywiście kiepska technolgia ... noszenia DO
Mój DO nie pęka, nie blaknie itp bo noszę go tam gdzie noszę również produkty bankowe ;) czyli w portfelu.

--
Oli

Data: 2010-09-16 12:49:49
Autor: mvoicem
(09/15/2010 10:26 PM), Oli wrote:
[...]

Mi np. dziwnym trafem wszystkie plastiki po jakimś czasie pękają mniej więcej w miejscu gdzie kończy się przegródka na niego.

p. m.

Data: 2010-09-16 15:42:37
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c91f64d$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

Mi np. dziwnym trafem wszystkie plastiki po jakimś czasie pękają mniej więcej w miejscu gdzie kończy się przegródka na niego.

    Bo portfel zapewne "na dupie" nosisz.

Data: 2010-09-16 18:43:38
Autor: mvoicem
(09/16/2010 03:42 PM), Marcin Wasilewski wrote:
[...]

Nie, w kieszeni "na pachwinie" , jak wszyscy.

p. m.

otworzenie rachunku na paszport