outdoorowy pendrive

Data: 2012-11-30 21:55:53
Autor: Pan Peresada
outdoorowy pendrive
Hej

Potrzebuje jakiegos bardziej pancernego pendrive,
ktory bedzie przypiety do kluczy (wiec nie za duzy)
i wytrzyma wstrzasy, kontakt z woda itp. Polecicie cos?

Milo by bylo, zeby zapis i odczyt nie byl jakis szczegolnie wolny,
a sam pendrive nie tracil co tydzien danych :)

Data: 2012-11-30 14:07:57
Autor: Szymon von Ulezalka
outdoorowy pendrive
On 30 Lis, 20:55, Pan Peresada <pan.peres...@peresada.pl> wrote:
[...]

corsair survivor? bardziej "pancernie" juz sie nie da. niestety-
osiagi takie sobie (tj. nie najwolniejsze, ale do najszybszych tez mu
daleko). tutaj jest zreszta test- http://pclab.pl/art51624.html

Data: 2012-11-30 23:15:32
Autor: Padre
outdoorowy pendrive
W dniu 2012-11-30 23:07, Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

Pretec Bulletproof chyba nie mniej wytrzymały a sporo tańszy.

Data: 2012-12-01 21:01:10
Autor: wowa
outdoorowy pendrive

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:86a3b7f5-6adc-4351-9799-33da48eb8dabf17g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Szukaj Super Talent wersja PICO. Mam i jestem zadowolony choc nie nosze przy kluczach. Wada (moze tylko mojego) jest ciut wieksza obudowa przez co ciezko wchodzi do gniazda.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, którzy
poswiecaja caly swój czas i wiedze

Data: 2012-12-01 22:25:45
Autor: GLaF
outdoorowy pendrive
Pan Peresada:

[...]

Może nie pancerny, ale wytrzymały i wodoodporny, co sprawdziłem w praniu
(dosłownie): pqi i812
http://www.pqigroup.com/prod_in.aspx?mnuid=1286&modid=138&prodid=272
Ma formę breloczka, więc do kluczy jak znalazł. Cytat ze strony: "Special COB packaging technology provides it with water,
dust and shock proof as well as drop resistant characteristics."

PS.
Nie widzę Twojego postu, tylko odpowiedzi innych.

--
GLaF

Data: 2012-11-30 23:48:53
Autor: Pan Peresada
outdoorowy pendrive
A co sadzicie o firmach Super Talent albo
Silicon Power? Maja dosc ciekawe peny w swoich ofertach.

Data: 2012-12-01 10:33:02
Autor: Michal Lukasik
outdoorowy pendrive
On 30/11/2012 22:48, Pan Peresada wrote:
A co sadzicie o firmach Super Talent albo
Silicon Power? Maja dosc ciekawe peny w swoich ofertach.

Od roku używam 16GB Super Talent Pico_C Nickel i jestem zadowolony. Demon prędkości to to nie jest, ale jako podręczny niezbędnik sprawdza się idealnie. Noszę go przy kluczach i nawet nie zniszczył się zbytnio. Duży plus za mały rozmiar i wodoodporność. Polecam.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2012-12-01 11:50:46
Autor: Pan Peresada
outdoorowy pendrive
Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> napisał(a):

[...]

Wlasnie takiego pendraka tez rozwazam - nie ukrywam, ze liczy sie tez
jego wielkosc, a ta jest super. Przez ten rok nie padl Ci FS albo pliki sie nie uszkadzaly? Bo roznie z tym bywa.

Rozwazam tez Silicon Power Touch T01 albo Touch 830,
moze ktos uzywa? Dalej jestem jednak otwarty na propozycje innych
penow :)

Data: 2012-12-01 19:05:11
Autor: Michal Lukasik
outdoorowy pendrive
On 01/12/2012 10:50, Pan Peresada wrote:

Wlasnie takiego pendraka tez rozwazam - nie ukrywam, ze liczy sie tez
jego wielkosc, a ta jest super. Przez ten rok nie padl Ci
FS albo pliki sie nie uszkadzaly? Bo roznie z tym bywa.

Nigdy (FAT-32), w każdym razie nie przypominam sobie a męczę go pod różnymi Windows i Linuksem. Czasem gdy zachodzi potrzeba startuję z niego Slax ("siedzi" na nim na stałe, m.in. dlatego nie np. NTFS).
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2012-12-01 00:33:47
Autor: Bydlę
outdoorowy pendrive
On 2012-11-30 20:55:53 +0000, Pan Peresada <pan.peresada@peresada.pl> said:

Hej

Potrzebuje jakiegos bardziej pancernego pendrive,
ktory bedzie przypiety do kluczy (wiec nie za duzy)
i wytrzyma wstrzasy, kontakt z woda itp. Polecicie cos?

Np. Kingston DataTraveler.
Zwykły, bez żadnych wydumanych wyrazów w opisie.
Dwa razy został wyprany przypadkowo.
Teraz piorę go regularnie, by sprawdzić, kiedy padnie.
Na razie jest 27:0...
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-12-01 10:22:08
Autor: Pan Peresada
outdoorowy pendrive
Bydlę <pan.bydle@gmail.com> napisał(a):

[...]

Ale ktory, bo tych travelerow jest cala masa :)
http://www.kingston.com/us/usb/personal_business

Data: 2012-12-02 16:22:39
Autor: Bydlę
outdoorowy pendrive
On 2012-12-01 10:22:08 +0100, Pan Peresada <pan.peresada@peresada.pl> said:

[...]

Taki:

<http://img248.imageshack.us/img248/8237/pranyklucz.jpg>

:_)

--
Bydlę

Data: 2012-12-03 23:34:26
Autor: jg
outdoorowy pendrive
Dnia Sun, 2 Dec 2012 16:22:39 +0100, Bydlę napisał(a):

<http://img248.imageshack.us/img248/8237/pranyklucz.jpg>

DTI/4GB

--
jg