outube.com - uwaga na mobiltek

Data: 2013-11-21 14:05:51
Autor: Yachs
outube.com - uwaga na mobiltek
Któregoś dnia chciałem wejść na pewien b. znany portal z filmami.
Wpisalem adres www i .... oczom moim ukazal sie tekst, ze zostalem wybrany do ankiety dot. tresci na portalu.
Po wypelnieniu ankiety .. moglem brac udzial w konkursie na iphone, ipad etc.

Czcionka podobna do youtube, logo takze, wszystko prawie identyczne ... i co sie okazalo.
Przez pomylke wpisalem nie youtube.com ale outube.com.
Dobrze, ze zapalila mi sie czerwona lampka bo za podanie numeru telefonu etc. placilbym 6 pln codziennie na konto firmy mobiltek.
Uwaga na nich. Pelno negatywów na tą pseudofirmę dostepnych w necie:
Np. tu http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/581581,uwaga-na-internetowe-loterie-za-przychodzace-wiadomosci-trzeba-placic,id,t.html?cookie=1

outube.com - uwaga na mobiltek