owieczkom które chcą iść do rzeźni

Data: 2021-02-09 19:11:31
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
owieczkom które chcą iść do rzeźni
From: u2

> ta, oglądałem w czasie elekcji w USA jak BBC pokazywało Bidena, same zbliżenia, aby nie pokazać tego tłumu, który jak zwykle nie przyszedł,
to się nazywa rzetelne dziennikarstwo:)))))))))))
   ja  ( tu )  zauważyłem  twoje  ważności  pierwszeństwa  w  postrzeganiu  ( nie  tylko )  babskie ?  nie  znaczy  Kobiece  np ?  najpierw  dostrzec  * gołębie  gówno *  na  ( wojskowej )  czapce  wrzeszczącego  hitlera  później  że  ładnie  mówił  i  ?  nic  więcej , nie  ważne  co  ( powiedział ) ?     (o: nie  przeCzytałem  * tłumaczenia *  google'm  więc , może  dlatego ? :o)  mnie  bardziej  * ruszyło *  np :     " wykazuje podobieństwa do sponsorowanego przez WEF wydarzenia symulacji pandemii 201, które na krótko poprzedzało kryzys COVID-19 "  Event 201  październik 18, 2019, in New York  https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/  https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19  początek epidemi 17 listopada 2019 w mieście Wuhan https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia_COVID-19     " kontrola mas nowych bezrobotnych pozwoli w  każdej  chwili wyłączyć ( zablokować - zabrać virtualne ) pieniądze i dostęp do usług ( np sklepów )   jeśli osoba ta nie przestrzega określonych praw, nakazów i przepisów ( naPisze np to - tu ? ) "     " cyberatak który doprowadzi
do całkowitego zatrzymania dostaw energii, transportu, usług szpitalnych i całego społeczeństwa Kryzys COVID-19 pod tym względem będzie postrzegany jako niewielkie zakłócenie w porównaniu z tym cyberatakiem "    Podobne * ostrzeżenia *  usłyszano podczas Event 201 symulacji w 2019 r., Która była również współsponsorowana przez Światowe Forum Ekonomiczne ,,Następna poważna pandemia nie tylko spowoduje wielkie choroby i utraty życia, ale może również wywołać poważne kaskadowe konsekwencje gospodarcze i społeczne "     Blair powiedział że biometryczne systemy tożsamości cyfrowej
nieuchronnie będą narzędziami, których większość rządów będzie używać do radzenia sobie z przyszłymi pandemiami. Blai opowiadał się za najsurowszymi środkami blokującymi, mówiąc, że jedyną alternatywą dla biometrycznych tożsamości cyfrowych jest zablokowanie gospodarki    https://cyberpolygon.com/
   " włączenie Rosji do Wielkiego Resetu. wynika z wysiłków kierowanych przez WEF, zmierzających do wprowadzenia krajów BRICS,
( takich jak Chiny i Rosja ) ponieważ jest to niezbędne dla powodzenia ich programu w skali globalnej "     media korporacyjne rozpoczęły w tym roku, twierdzić, że ,, cyberataki mogą wywołać następny kryzys dla banków " a od 1 lutego ,, kolejny cyberatak już trwa "    kontrolowany upadek pozwoli bankierom i elitom, ( które uczestniczyli w Cyber Polygon )  uniknąć odpowiedzialności za ich rabunki gospodarcze i działalność przestępczą.
Jest to szczególnie ważne w przypadku Deutsche Bank, którego nieunikniony upadek jest otwarcie dyskutowany od lat z powodu skrajnej korupcji banku, oszustw i masowej ekspozycji na instrumenty pochodne. Pod koniec 2019 roku, miesiące przed rozpoczęciem kryzysu COVID-19, prezes Deutsche Banku ostrzegł, że banki centralne nie mają już
narzędzi, które mogłyby odpowiednio zareagować na kolejny ,,kryzys gospodarczy"    Masowy cyberatak, taki jak ten symulowany podczas Cyber Polygon 2020, pozwoli *  bezimiennym hakerom * zostać oskarżonym o załamanie gospodarcze, zdejmując w ten sposób odpowiedzialność z prawdziwych przestępców finansowych.
Ponadto ( ze względu na trudną naturę badania hacków i zdolność agencji wywiadowczych do wrabiania innych państw )
można obwiniać każdego    (o: itp :o)      Stanisława  Lema :    " Ignorancja nasza (ludzka) jest oceanem ogólnoświatowym, zaś wiedza pewna - pojedynczymi wysepkami na tym oceanie "

Data: 2021-02-10 04:08:58
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
owieczkom które chcą iść do rzeźni
From: Zenek Kapelinder

Pojebało Cię. Napisz w trzech zdaniach o co chodzi.
  alexa  tak cie  wytresowała ?   tylko  z  telefonem  rozmawiasz ?  pod  strzechą  jest  więcej  miejsca  (o; niż  w  trzech  zdaniach ;o)  w , czym  ty  * żyjesz * ?     nie  każdy  chce    żeby  mu  wskazywać  palcem  nie  dlatego  że :     Finger pointing is WRONG   https://youtu.be/LGnYjvWTuS8      lecz :     Finger Pointing to the Moon   https://youtu.be/OxlS3Ci9c_c   https://youtu.be/lM4n1Jntqw0?t=10       https://youtu.be/zYeELRfyCqg?t=66   palec skierowany na księżyc      ja  tu  nie  zmuszam  kalek  do  czytania  ale  jak  się  uprzesz , to  może  ( przez  tydzień  ? )  przeczytasz  tylko  to  co  jest  pomiędzy  wykrzyknikami :  ! ! !  https://cyberpolygon.com/   ! ! ! Masowy  ! ! !  cyberatak  ! ! !   taki jak ten symulowany podczas Cyber Polygon 2020,   ! ! !    wykazuje podobieństwa
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
! ! !      " kontrola mas nowych bezrobotnych pozwoli
w każdej chwili wyłączyć ( zablokować - zabrać
virtualne ) pieniądze i dostęp do usług ( np sklepów )
jeśli osoba ta nie przestrzega określonych praw,
nakazów i przepisów ( np : za  naPisanie  to - tu ? ) "

[...]
   to  możesz  ominąć :  Podobne * ostrzeżenia * usłyszano podczas Event 201 symulacji w 2019 r.,
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
! ! !      biometryczne systemy tożsamości cyfrowej  https://www.benchmark.pl/aktualnosci/nadchodzi-id2020-nowa-cyfrowa-tozsamosc-dla-kazdego.html   Blai opowiadał się za najsurowszymi środkami blokującymi,
__________________________________________________________________________________________
[...]

zaś wiedza pewna - pojedynczymi wysepkami na tym oceanie "     EOT  koniec  przerwy  ( u  nas )  śniadaniowej .

Data: 2021-02-10 07:36:50
Autor: Zenek Kapelinder
owieczkom które chcą iść do rzeźni
środa, 10 lutego 2021 o 13:09:00 UTC+1 atla...@orcon.net.nz napisał(a):
From: Zenek Kapelinder > > > > Pojebało Cię. Napisz w trzech zdaniach o co chodzi. > alexa tak cie wytresowała ? tylko z telefonem rozmawiasz ? pod strzechą jest więcej miejsca (o; niż w trzech zdaniach ;o) w , czym ty * żyjesz * ? nie każdy chce żeby mu wskazywać palcem nie dlatego że : Finger pointing is WRONG https://youtu.be/LGnYjvWTuS8 lecz : Finger Pointing to the Moon https://youtu.be/OxlS3Ci9c_c https://youtu.be/lM4n1Jntqw0?t=10 https://youtu.be/zYeELRfyCqg?t=66 palec skierowany na księżyc ja tu nie zmuszam kalek do czytania ale jak się uprzesz , to może ( przez tydzień ? ) przeczytasz tylko to co jest pomiędzy wykrzyknikami : ! ! ! https://cyberpolygon.com/ ! ! ! Masowy ! ! ! cyberatak ! ! !
taki jak ten symulowany podczas Cyber Polygon 2020,
! ! !
[...]
Pierdolenie. Zawsze można że spadów bimber zrobić i sprzedać/wymienić na coś innego.

owieczkom które chcą iść do rzeźni