p. Muto myślał długo, długo, długo ... i nic nie wymyślił.

Data: 2010-01-17 17:40:07
Autor: Grzegorz Z.
p. Muto myślał długo, długo, długo ... i nic nie wymyślił.
Waszyngton po wtorkowym trzęsieniu ziemi na Haiti, praktycznie przejął
kontrolę nad tym państwem – informuje serwis WorldNetDaily.

- Obecnie tylko my możemy coś tutaj zrobić – mówi informator, na którego
powołuje się serwis WorldNetDaily. (...)

http://wiadomosci.onet.pl/2112847,12,1,1,,item.html

A może owa katastrofa dowiodła że ludzkość potrzebuje obecnie jednego rządu
światowego?

I co z teoriami o interesowności Stanów Zjednoczonych? Przecież na Haiti
nie ma ropy?

Data: 2010-01-17 17:42:09
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ba, Grzesio, podam ci nowa mysl. To USA spowodowaly to trzesienie ziemi.

R.

Data: 2010-01-17 17:44:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 17 Jan 2010 17:42:09 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Źródło: prof.dr hab. Jan Pająk

Data: 2010-01-18 19:30:12
Autor: u2
W dniu 2010-01-17 17:44, Grzegorz Z. pisze:

Ba, Grzesio, podam ci nowa mysl. To USA spowodowaly to trzesienie ziemi.

Źródło: prof.dr hab. Jan Pająk

Nie zwalaj wszystkiego na jankesĂłw.

Data: 2010-01-17 18:05:48
Autor: Prawusek
"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message
Grzegorz Z. pisze:
> [...]
> nie ma ropy?

Ba, Grzesio, podam ci nowa mysl. To USA spowodowaly to trzesienie ziemi.

Mogły to zrobić  HAARPEM  kanadyjskim. Zajmowanie terenów basenu Morza
Karaibskiego w celu odsunięcia od potencjalnych (lub realnych) złóż ropy
oraz wydłużenia czasu dolotu...

Data: 2010-01-17 18:17:57
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Pytanie za 100 punktów - skoro tak, to dlaczego kolejnego "testu" (ileż
można tych "testów" przeprowadzać?) nie wykonali na terenie Koreańskiej
Republiki Ludowo-Demokratycznej? --

Data: 2010-01-17 18:21:09
Autor: Prawusek
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

Pytanie za 100 punktów - skoro tak, to dlaczego kolejnego "testu" (ileż
można tych "testów" przeprowadzać?) nie wykonali na terenie Koreańskiej

Po co? Wszelkie żydzizmy - komunizmy przypominają węża zjadającego własny
ogon i padają gdy głowa dochodzi do głowy od tyłu. Tak jak w Polsce.

Data: 2010-01-17 18:24:40
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Czekaj czekaj, ale przecież Lud Koreański ma już atom, a Haitańczycy nie? --

Data: 2010-01-17 18:28:31
Autor: Prawusek

Czekaj czekaj, ale przecież Lud Koreański ma już atom, a Haitańczycy nie?

Grzesiu! Zaiste zasługujesz na swoje imię! Czy Korea nie leży pod bokiem
Chin?

Data: 2010-01-17 18:33:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 17 Jan 2010 18:28:31 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

I dlatego "USAnazi" nie chcą Ludu Koreańskiego zbombardować HAARPem?

Data: 2010-01-17 18:35:03
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tt61i2ipfudb$.e41wq99c9vuu.dlg40tude.net...
[...]

W ostatnich latach Haiti rzadzil ustanowiony przez USA dyktator . Waszyngton a konkretnie Clinton usadowil go w fotelu "krola" po dokonanym przez siebie przewrocie wojskowym . Haiti jest krajem ubogim ale strategiczne usytuowanie sprawia , ze znajduje sie w strefie mocnego zainteresowania jankesow .
Stad kolejna , zwana przez jankesow pomoc , bedaca de facto okupacja , wolnego kraju

cyc

Data: 2010-01-17 19:13:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 17 Jan 2010 18:35:03 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Nie wiem na czym polega "położenie strategiczne" tego kraju.

Data: 2010-01-18 19:23:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 18 Jan 2010 19:07:19 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Spójrz na zasięg i inne osiągi B-2 --

Data: 2010-01-18 19:43:24
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:apgfr4tjjs6i$.15sfk8usrz91z.dlg40tude.net...
[...]

A dlaczego Polska jest tak waznym partnerem strategicznycm dla Ameryki ? .
Taka silna ? , taka oddana jankesji i z TAKA  sila politycznego przebicia ?

cyc

Data: 2010-01-17 21:44:20
Autor: boukun
[...]

Ale jest "Lebensraum"...

boukun

p. Muto myślał długo, długo, długo ... i nic nie wymyślił.