p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Data: 2012-05-16 20:37:11
Autor: nenik
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)
Tak sobie ogladzam dzisiejsza telewizornie i sie zastanawiam, jak to jest?

Gdy policja w kraju, za granica umieszcza w postaci samochodu  pulapki na
zlodzieji i ich wylapuje to jest chwalona, wszystko jest zgodnie z prawem
moralnie itp.

Jak taka pulapke zastawia sie na urzedasa to jest wrzask, krzyk, ze Tomek mnie
namawial, uwiodl mnie i inne pierdolety od ktorych uszy bola.

Jakies sensowne wytlumaczenie?

Data: 2012-05-16 22:50:29
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik " nenik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp135n$86m$1@inews.gazeta.pl...

[...]

==================
Oczywi¶cie, nie byłoby namawiania przez agenta CBA, nie byłoby sztucznie wykreowanego przestępstwa. Przestępstwo popełnili agenci i wyprodukowali kolejne przestępstwo. Tak to można kraj do góry nogami poprzestawiać. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-05-17 08:47:47
Autor: mkarwan
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jp14r7$e48$1adenine.netfront.net...
Oczywi¶cie, nie byłoby namawiania przez agenta CBA, nie byłoby sztucznie wykreowanego przestępstwa. Przestępstwo popełnili agenci i wyprodukowali kolejne przestępstwo. Tak to można kraj do góry nogami poprzestawiać.

Gdyby ciebie namawiano do popełnienia przestępstwa to by¶ je popełnił?

Data: 2012-05-17 10:22:04
Autor: WW
W dniu 2012-05-17 08:47, mkarwan pisze:

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
Oczywiście, nie byłoby namawiania przez agenta CBA, nie byłoby
sztucznie wykreowanego przestępstwa. Przestępstwo popełnili agenci i
wyprodukowali kolejne przestępstwo. Tak to można kraj do góry nogami
poprzestawiać.

Gdyby ciebie namawiano do popełnienia przestępstwa to byś je popełnił?

Namawianie do przestępstwa jest karalne.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-17 11:15:25
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik "mkarwan"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp26ul$llc$1@usenet.news.interia.pl...

Data: 2012-05-17 13:54:54
Autor: Obserwator
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):

Gdyby ciebie namawiano do popełnienia przestępstwa to by¶ je popełnił?

Nie wiem, zależy jak długo i jakimi metodami by nade mn± pracowali. Nie wyklucza to faktu, że przestępcami była tu agencja CBA, która na zapotrzebowanie polityczne produkowała przestępstwa.

* Prowokacja jest metod± działania słuzb policyjnych, organów ¶cigania
znan± i stosowan± w wielu krajach. Szczególno¶ć tej instytucji, istotno¶ć znaczenia i oddziaływania na polski
system prawny wynika ze stosunkowo krótkiego w porównaniu z innymi państwami
okresu stosowania w praktyce, znikome zainteresowanie ze strony doktryny,
niewielki zakres orzecznictwa.
Niew±tpliw± zalet± tej instytucji jest mo&#348;liwo¶ć skutecznego zwalczania
za jej pomoc± najgroĽniejszych form przestępczo¶ci zorganizowanej, korupcji,
terroryzmu. Nie trac±c z pola widzenia wskazanej warto¶ci, nalezy jednakze
mieć na uwadze zdecydowanie inwazyjny, ingerencyjny charakter
prowokacji w chronione gwarancjami konstytucyjnymi obszary praw i wolno¶ci
obywatelskich, swobodę podejmowania decyzji i komunikowania się,
prawo do prywatno¶ci.*

Prosze sie zapoznac z calym tekstem na temat prokacji i poznac przepisy prawne
obowiazujace sluzby specjalne w tym zakresie. W przypadku prowokacji przez CBA, poslanki Sawickiej, sad nie dopatrzyl sie zadnych naruszen prawnych.

http://www.ies.krakow.pl/wydawnictwo/prokuratura/pdf/2010/01-02/10marszal.pdf

Data: 2012-05-17 17:49:46
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik " Obserwator"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp2vvd$k30$1@inews.gazeta.pl...

Data: 2012-05-17 18:49:32
Autor: Obserwator
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):
* Prowokacja jest metod± działania słuzb policyjnych, organów ¶cigania
znan± i stosowan± w wielu krajach.

Co nie znaczy, że nie jest to przestępstwem i łamaniem praw człowieka.

 przeczytaliscie tekst do ktorego podalem link i jeszcze doczytajcie w innych zrodlach nieco wiedze w zakresie obowiazujacego sluzby prawodawstwa.Tekst jest dosc dlugi i trzeba stracic troche czasu -ale wam sie nie chce, wiec mozna tak sie przekomarzac. O czym chcecie dyskutowac?

Lamanie praw czlowieka? Sad nie stwierdzil aby CBA zlamal prawa czlowieka .

Gdyby CBA zlamaml prawo, to mozecie byc pewni, ze obecna wladza, by mu tego nie puscila plazem. Nawet dorsza za ok. 8 zleta, nie podarowali.

Dlatego demokracja niektorych uwiera i wielu sie nie podoba.

Data: 2012-05-17 20:51:21
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik " Obserwator"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp3h7s$3s0$1@inews.gazeta.pl...

Data: 2012-05-17 19:12:56
Autor: Obserwator
> [...]

przeczytaliscie tekst do ktorego podalem link i jeszcze doczytajcie w innych
zrodlach nieco wiedze w zakresie obowiazujacego sluzby prawodawstwa.
===================
Czyli prawodawstwa mafii.

Pytalem czy przeczytaliscie tekst pod linkiem? Tak czy nie?

A tak nawiasem piszac, nie znacie przypadkiem takiego osobnika ktory pisze na tej grupe z tego samego serwera co wy pod nickiem Tzva?

Data: 2012-05-17 20:50:48
Autor: u2
W dniu 2012-05-17 17:49, gringo pisze:
* Prowokacja jest metod± działania słuzb policyjnych, organów ¶cigania
znan± i stosowan± w wielu krajach.

Co nie znaczy, że nie jest to przestępstwem i łamaniem praw człowieka.

Prowokacja zostala zastosowana wobec osoby, ktora chciala popelnic
przestepstwo i publicznie to deklarowala jak Beata S. Tak jak w pokerze
nastapilo "sprawdzam".

Data: 2012-05-17 20:52:42
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fb5488a$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-05-17 19:15:18
Autor: Obserwator
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):
Bzdura. Sawicka nie poszła do CBA i nie powiedziała, że chce popełnić przestępstwo. To CBA j± do tego nakłoniło.

dobra, bzdura, a teraz odpocznijcie, bo sie wam z glowy zaczyna dymic.

Data: 2012-05-17 21:20:24
Autor: nnenik
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)
> Gdyby ciebie namawiano do popełnienia przestępstwa to by¶ je popełnił?

namawianie to nie to samo co zmuszanie

* Prowokacja jest metod± działania słuzb policyjnych, organów ¶cigania
znan± i stosowan± w wielu krajach.

W USA  namawiali do zamachu kilka osob, islamistow jak by co, nie istotne.
Okazalo sie  ze to byla prowokacja CIA, wszyscy bekneli, zalapali dozywocie.

p.Pitera poslanka do walki z korupcja, miala jakies sukcesy? pamietam ze cos
cicho bylo.  --

Data: 2012-05-18 01:38:54
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik " nnenik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jp3q2o$rhi$1@inews.gazeta.pl...

Data: 2012-05-17 15:40:34
Autor: Lord Donald
W dniu 17.05.2012 11:15, gringo pisze:

Użytkownik "mkarwan" napisał w wiadomości grup

[...]

Nie wiem, zależy jak długo i jakimi metodami by nade mną pracowali. Nie
wyklucza to faktu, że przestępcami była tu agencja CBA, która na
zapotrzebowanie polityczne produkowała przestępstwa.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -
To znaczy że po kradzieży samochodu należało by wsadzić do więzienia przyszłego nabywcę samochodu a złodzieja puścić wolno, bo klient tworzy rynek i okazję. To oczywiste, że Sawicka nie popełniła by przestępstwa jakby nie było chętnych na jeż zbrodniczą działalność, trafił jej się klient a miała pecha że był z CBA i wpadła, po za tym dla platfusów żadna strata jest ich trochę więcej i jak to twierdzą "Interes na służbie zdrowia będzie robiony" no i robią a dzięki Sawickiej wszyscy wiedzą Polacy jak, i tyle w tym naszego, że możemy popatrzeć jak nas platfusy robią w H...!

Data: 2012-05-17 17:49:02
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

UĹĽytkownik "Lord Donald"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jp2v4j$hdf$1@inews.gazeta.pl...

platfusy robiÄ… w H...!

Data: 2012-05-19 00:40:21
Autor: pluton
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)
Gdyby ciebie namawiano do popełnienia przestępstwa to by¶ je popełnił?

To zalezy jakie by to mialo byc przestepstwo.

Jezeli mialo by to byc odciecie finansowania wysrancom narodu
poprzez zaprzestanie placenia haraczow, to jak najbardziej bym popelnil.

Jezeli mialo by to byc pedzenie bimbru - to rowniez chetnie.

Przemyt taniego cukru z Ukrainy - juz lece.

Nullification

Data: 2012-05-17 16:56:37
Autor: White Power
[...]

A wystarczyło by Sawicka w odpowiednim momencie zgłosiła że do niej przychodz± ludzie z dziwnymi propozycjami, było by dla niej lepiej bo okazało by się że to specsłużby łami± prawo a ona się nie dala i przekręt udaremniła.
Skoro dała się zrobić na taki fortel z CBA to każdy inny który by przed spotkaniem w±sa ogolił i czyste majtki założył mógł by za porcję gotówki zakupić sobie jakie¶ profity.

Data: 2012-05-17 17:19:41
Autor: Obserwator
White Power  <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

DOKLADNIE. Jeszcze raz powtarzam:

* Prowokacja jest metod± działania słuzb policyjnych, organów ¶cigania
znan± i stosowan± w wielu krajach. *

Korupcje bardzo trudno ujawnic innymi metodami, bo nawet ktos kto zostal
zmuszony do dania lapowki, boi sie ten fakt zgosic, aby nie odpowiadac
za ten czyn.

W panstwach demokratycznych i cywilizowanych, tak postepuja sluzby specjalne i
dlatego naleza one do panstw o najnizszym wskazniku korupcyjny. Tam zaden np. lekarz nie wezmie od pacjenta zlamanego grosza, bo sie po prostu
BOI.

A jak udowodnia jakiemus milionerowi nieczyste interesy to mu forsa nie
pomoze, tylko wsadzaja go do paki tak jak kazdego innego przestepce.

Dlatego ludzie z Polski do tych panstw emigruja, bo tam chociaz zyje im sie bardziej normalnie nawet jesli ubogo, bo prawo jest jednak respektowane.

Data: 2012-05-17 20:05:01
Autor: Bogdan Idzikowski
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jp3ak5$fps$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty nie rozumiesz o czym piszesz. Tę procedurę, któr± zastosowano wobec Sawickiej, stosuje się tylko w wypadku, je¶li stwierdzi się, że delikwent dokonuje przestępstw i zainteresowane służby wiedz± to na 100%, a nie można delikwenta postawić przed wymiarem sprawiedliwo¶ci, bo brak jest dowodów.

To jest wła¶nie ten warunek. Wiedza o popełnianiu przestępstw i niemożno¶ć udowodnienia. Stosuj±c prowokację wobec przestępcy uzyskuje się dowody. Powtarzam - wobec przestępcy.

Sawicka przed spotkaniem agenta CBA nie popełniała przestępstw łapówkarskich. Nic o tym CBA nie wspomina.

I to jest ten przysłowiowy sęk.

Sawicka została skazana (słusznie) za popełnione przestępstwo, do którego skłonił j± agent CBA. Gdyby jej nie rozkochał w sobie agent i nakłonił j± do przestępstwa byłaby do tej pory niewinn± kobiet±.

I tu jest pies pogrzebany.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-17 18:17:32
Autor: Obserwator
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Tak, tak zakochala sie :))))

przeczytajcie sobie stenogramy nagran jesli potraficie czytac ze zrozumieniem
i zobaczcie co ta kobieta wygadywala zanin sie *zakochala* biedula i idzie  w cholere z waszymi klamstwami.

Data: 2012-05-17 20:48:24
Autor: u2
W dniu 2012-05-16 22:50, gringo pisze:
Oczywi¶cie, nie byłoby namawiania przez agenta CBA, nie byłoby sztucznie
wykreowanego przestępstwa. Przestępstwo popełnili agenci i wyprodukowali
kolejne przestępstwo. Tak to można kraj do góry nogami poprzestawiać.

Tyle, ze to nie agent Tomek namawial do popelnienia przestepstwa. Aby
wszystkim sie zylo lepiej ;-)

Data: 2012-05-17 20:53:29
Autor: gringo
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik "u2"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fb547fa$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-05-17 09:00:50
Autor: Bogdan Idzikowski
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik " nenik" <nenik@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jp135n$86m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pierwsze lepsze, jakie mi przyszło na my¶l:
w pierwszym wypadku kto¶ sięga ci do kieszeni by co¶ wyj±ć.
W drugim to ty sięgasz komu¶ do kieszeni by co¶ włożyć.