p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Data: 2012-05-17 09:00:50
Autor: Bogdan Idzikowski
p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)

Użytkownik " nenik" <nenik@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jp135n$86m$1inews.gazeta.pl...
Tak sobie ogladzam dzisiejsza telewizornie i sie zastanawiam, jak to jest?

Gdy policja w kraju, za granica umieszcza w postaci samochodu  pulapki na
zlodzieji i ich wylapuje to jest chwalona, wszystko jest zgodnie z prawem
moralnie itp.

Jak taka pulapke zastawia sie na urzedasa to jest wrzask, krzyk, ze Tomek mnie
namawial, uwiodl mnie i inne pierdolety od ktorych uszy bola.

Jakies sensowne wytlumaczenie?

Pierwsze lepsze, jakie mi przyszło na myśl:
w pierwszym wypadku ktoś sięga ci do kieszeni by coś wyjąć.
W drugim to ty sięgasz komuś do kieszeni by coś włożyć.

p. Sawicka vs. zlodzieje samochodow :) :) :)