p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Data: 2010-06-11 10:08:21
Autor: cytryna
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI
Jak oswiadczyła małżonka z wdziękiem kaszalota "wczoraj mąz obrał ziemniaki na obiad" co oczywiście SE zaliczyło do niusów. Wyborcy bardzo się ciesza,że fragles nie będzie obciążał funduszu dla bezrobotnych podejmując prace - jako wykwalifikowa podkuchenna - w knajpie na Gnojnej. Wczesniej baby z kółka feministek wypomniały kaszalotowi podawanie zupy (i cos tam jeszcze do rymu)
barinowi moskiewskiemu. Tak to jest jak się zachciewa prostym ludziom stać
pod żyrandolem. Do tego trzeba miec w głowie a nie w nogach u PRowców. Lekcja
jaką odbierze 20 czerwca winno go zmobilizować do doskonalenia umiejętności rzeźnika w stylu katyńskim.

Data: 2010-06-11 11:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000a10.4c11eef5newsgate.onet.pl...
[...]

To może z innej beczki:
Wyobrażacie sobie prezydenta, u którego boku kroczy w charakterze pierwszej damy minister spraw zagranicznych?
Tak pani Jakubowska wyobraża sobie oficjalne wizyty zagraniczne.
I to by się zgadzało. Widziałem jak Kaczyński pocałował w rękę Sikorskiego.

Data: 2010-06-11 12:09:06
Autor: cytryna
> [...]

Tak pani Jakubowska wyobraża sobie oficjalne wizyty zagraniczne.
I to by się zgadzało. Widziałem jak Kaczyński pocałował w rękę Sikorskiego.

No to też w ramach rewanżu Radzio Appelbaum pocałuje Presesa w doopę w drodze
do Trybunału Stanu. To bedzie dopiero pokaz kroczenia u boku Donalda i Bronka.
Podobno do TS wchodzi sie trójkami, a potem zaś leci się do Wronek na dłuższy odpoczynek.

Data: 2010-06-11 12:41:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000a25.4c120b42newsgate.onet.pl...

> [...]

Podobno do TS wchodzi sie trójkami, a potem zaś leci się do Wronek na dłuższy

Czy Ty dobrze się czujesz? Ostatnio takie wysokie temperatury.

Data: 2010-06-11 13:35:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 10:08, cytryna pisze:
Jak oswiadczyła małżonka z wdziękiem kaszalota "wczoraj mąz obrał ziemniaki na
obiad" co oczywiście SE zaliczyło do niusów.

Bardzo sympatyczne, - zaczynam lubić tego Komorowskiego.. widać że jest człowiekiem, w odróżnieniu od tego nadętego ja żaba Kaczyńskiego.

Data: 2010-06-11 13:41:20
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hut73a$lnr$2news.onet.pl...
[...]

Ale ci się zmienia, w zależności od pogody...

boukun

Data: 2010-06-11 13:55:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:41, boukun pisze:

[...]

Nic mi się nie zmienia.. Ja gdybym mógł to Kaczyńskiego z Macierewiczem i spółką wysłałbym w kosmos. Ale okoliczności są takie że dla dobra Polski i swojego muszę oddać na niego głos.

Data: 2010-06-11 13:43:40
Autor: heÂŽsk
On Fri, 11 Jun 2010 13:35:53 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>    Bardzo sympatyczne, - zaczynam lubić tego Komorowskiego.. widać że jest człowiekiem, w odróżnieniu od tego nadętego ja żaba Kaczyńskiego.

 Komorowski (chociaz nie jest to moj wymarzony kandydat) to  normalny facet. Wie co to praca, co to kobieta, dzieci, rodzina.
 Jego kobieta to tez normalna, wyluzowana, pewna swojej wartosci.
 Moze nieco otyla ale ma klase. A prezes? To zadufany w sobie
 czlowieczek, stary kawaler opetany rzadza wladzy. Kanalie typu
 cytryna nazywajac zone Komorowskiego "kaszalotem" pokazuja swoj
 prymitywizm, nienawisc i oblude. To typowi nieudacznicy zyciowi
 skupienie wokol innego nieudacznika, prezesa PiS.

 --

 HeSk

Data: 2010-06-11 13:54:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:43, "heÂŽsk" pisze:
[...]

Niestety hesku, obawiam się wpływu partii (PO) na niego gdy już będzie prezydentem. Mimo jego inteligencji, kultury i uczciwości, zdaje się być człowiekiem Tuska i PO.

Data: 2010-06-11 14:59:38
Autor: cytryna
> [...]

 prymitywizm, nienawisc i oblude. To typowi nieudacznicy zyciowi
 skupienie wokol innego nieudacznika, prezesa PiS.

 HeSk - przepraszam upały powodują, że mam cieczkę, jak yo u kanalii bywa.

Data: 2010-06-11 15:08:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o18416pm45ttvoc0dqpqd7kk0fvaesoro94ax.com...
> [...]

prymitywizm, nienawisc i oblude. To typowi nieudacznicy zyciowi
skupienie wokol innego nieudacznika, prezesa PiS.

Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jakąś dziennikarką stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on wielki pan?

Data: 2010-06-11 15:13:44
Autor: u2
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI
Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jakąś dziennikarką
stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on
wielki pan?

A co, mały ? Panisko pełną gębą i jakie dowcipy sadzi, lepsze niż Bolek.

Data: 2010-06-11 18:46:40
Autor: jadrys
> [...]

Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jakąś dziennikarką stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on wielki pan?

O kim mówisz?

Data: 2010-06-11 19:06:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hutpi2$86q$1news.onet.pl...

> [...]

Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jakąś dziennikarką stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on wielki pan?

Trudno zgadnąć?

p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI