p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Data: 2010-06-11 11:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000a10.4c11eef5newsgate.onet.pl...
Jak oswiadczyła małżonka z wdziękiem kaszalota "wczoraj mąz obrał ziemniaki na
obiad" co oczywiście SE zaliczyło do niusów. Wyborcy bardzo się ciesza,że
fragles nie będzie obciążał funduszu dla bezrobotnych podejmując prace - jako
wykwalifikowa podkuchenna - w knajpie na Gnojnej. Wczesniej baby z kółka
feministek wypomniały kaszalotowi podawanie zupy (i cos tam jeszcze do rymu)
barinowi moskiewskiemu. Tak to jest jak się zachciewa prostym ludziom stać
pod żyrandolem. Do tego trzeba miec w głowie a nie w nogach u PRowców. Lekcja
jaką odbierze 20 czerwca winno go zmobilizować do doskonalenia umiejętności
rzeźnika w stylu katyńskim.

To może z innej beczki:
Wyobrażacie sobie prezydenta, u którego boku kroczy w charakterze pierwszej damy minister spraw zagranicznych?
Tak pani Jakubowska wyobraża sobie oficjalne wizyty zagraniczne.
I to by się zgadzało. Widziałem jak Kaczyński pocałował w rękę Sikorskiego.

Data: 2010-06-11 12:09:06
Autor: cytryna
> [...]

Tak pani Jakubowska wyobraża sobie oficjalne wizyty zagraniczne.
I to by się zgadzało. Widziałem jak Kaczyński pocałował w rękę Sikorskiego.

No to też w ramach rewanżu Radzio Appelbaum pocałuje Presesa w doopę w drodze
do Trybunału Stanu. To bedzie dopiero pokaz kroczenia u boku Donalda i Bronka.
Podobno do TS wchodzi sie trójkami, a potem zaś leci się do Wronek na dłuższy odpoczynek.

Data: 2010-06-11 12:41:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000a25.4c120b42newsgate.onet.pl...

> [...]

Podobno do TS wchodzi sie trójkami, a potem zaś leci się do Wronek na dłuższy

Czy Ty dobrze się czujesz? Ostatnio takie wysokie temperatury.

p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI