p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Data: 2010-06-11 13:35:53
Autor: jadrys
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI
W dniu 2010-06-11 10:08, cytryna pisze:
Jak oswiadczyła małżonka z wdziękiem kaszalota "wczoraj m±z obrał ziemniaki na
obiad" co oczywi¶cie SE zaliczyło do niusów.

Bardzo sympatyczne, - zaczynam lubić tego Komorowskiego.. widać że jest człowiekiem, w odróżnieniu od tego nadętego ja żaba Kaczyńskiego.

Data: 2010-06-11 13:41:20
Autor: boukun
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hut73a$lnr$2news.onet.pl...
[...]

Ale ci się zmienia, w zależno¶ci od pogody...

boukun

Data: 2010-06-11 13:55:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:41, boukun pisze:

[...]

Nic mi się nie zmienia.. Ja gdybym mógł to Kaczyńskiego z Macierewiczem i spółk± wysłałbym w kosmos. Ale okoliczno¶ci s± takie że dla dobra Polski i swojego muszę oddać na niego głos.

Data: 2010-06-11 13:43:40
Autor: he®sk
On Fri, 11 Jun 2010 13:35:53 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>    Bardzo sympatyczne, - zaczynam lubić tego Komorowskiego.. widać że jest człowiekiem, w odróżnieniu od tego nadętego ja żaba Kaczyńskiego.

 Komorowski (chociaz nie jest to moj wymarzony kandydat) to  normalny facet. Wie co to praca, co to kobieta, dzieci, rodzina.
 Jego kobieta to tez normalna, wyluzowana, pewna swojej wartosci.
 Moze nieco otyla ale ma klase. A prezes? To zadufany w sobie
 czlowieczek, stary kawaler opetany rzadza wladzy. Kanalie typu
 cytryna nazywajac zone Komorowskiego "kaszalotem" pokazuja swoj
 prymitywizm, nienawisc i oblude. To typowi nieudacznicy zyciowi
 skupienie wokol innego nieudacznika, prezesa PiS.

 --

 HeSk

Data: 2010-06-11 13:54:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-11 13:43, "he®sk" pisze:
On Fri, 11 Jun 2010 13:35:53 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-06-11 10:08, cytryna pisze:

Jak oswiadczyła małżonka z wdziękiem kaszalota "wczoraj mąz obrał ziemniaki na
obiad" co oczywiście SE zaliczyło do niusów.

[...]

Niestety hesku, obawiam się wpływu partii (PO) na niego gdy już będzie prezydentem. Mimo jego inteligencji, kultury i uczciwości, zdaje się być człowiekiem Tuska i PO.

Data: 2010-06-11 14:59:38
Autor: cytryna
> [...]

 prymitywizm, nienawisc i oblude. To typowi nieudacznicy zyciowi
 skupienie wokol innego nieudacznika, prezesa PiS.

 HeSk - przepraszam upały powoduj±, że mam cieczkę, jak yo u kanalii bywa.

Data: 2010-06-11 15:08:31
Autor: Bogdan Idzikowski
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:o18416pm45ttvoc0dqpqd7kk0fvaesoro94ax.com...
> [...]

prymitywizm, nienawisc i oblude. To typowi nieudacznicy zyciowi
skupienie wokol innego nieudacznika, prezesa PiS.

Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jak±¶ dziennikark± stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on wielki pan?

Data: 2010-06-11 15:13:44
Autor: u2
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI
Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jak±¶ dziennikark±
stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on
wielki pan?

A co, mały ? Panisko pełn± gęb± i jakie dowcipy sadzi, lepsze niż Bolek.

Data: 2010-06-11 18:46:40
Autor: jadrys
> [...]

Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jak±¶ dziennikark± stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on wielki pan?

O kim mówisz?

Data: 2010-06-11 19:06:51
Autor: Bogdan Idzikowski
p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hutpi2$86q$1news.onet.pl...

> [...]

Nie podobało mi się jego wywyższanie. W rozmowie z jak±¶ dziennikark± stwierdził, że on jest z wyższej półki. Czyli co - my to gnoje, a on wielki pan?

Trudno zgadn±ć?

p.o. PREZYDENT OBIERA ZIEMNIAKI